کد خبر: ۲۰۲۸۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
گوینده اخبار ورزشي شبكه خبر گفت: «برنامه 90 سبكي دارد كه در رسانه ما هيچ‌يك از برنامه‌هاي ديگر نمي‌‌توانند نزديك به آن شوند چون اين جوري بدتر از بين مي‌‌روند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، پيمان اسديان از گويندگان با تجربه ورزشي تلويزيون است كه كارش را خيلي خوب انجام مي‌‌دهد. البته او در ابتدا خبرنگار ورزشي بود اما در حال حاضر فقط گويندگي مي‌‌كند. با او در يك روز سرد گفتگو كرديم.

 

* كار كدام يك از گويندگان يا مجريان تلويزيون را بيش‌تر از همه مي‌‌پسنديد؟

- در حال حاضر كار فردوسي‌پور را. او فوق‌العاده است.

 

* دقت كرده‌ايد گزارشگران تازه كار سعي مي‌‌كنند شبيه فردوسي‌پور گزارش كنند؟

- دقيقا! به خاطر اين كه او سبكي ‌را به وجود آورد كه مردم دوستش دارند بنابراين بقيه همه مي‌‌خواهند شبيه او باشند كه توجه مردم را جلب كنند! اين را هم بگويم كه عادل واقعا تواناست و همچنين خيلي هم باسواد.

 

* برنامه‌هاي ورزشي زيادي در حال حاضر روي آنتن مي‌‌روند. به نظر شما آنها توانسته‌اند همانند 90 مخاطب جذب كنند؟

- برنامه 90 سبكي دارد كه در رسانه ما هيچ‌يك از برنامه‌هاي ديگر نمي‌‌توانند نزديك به آن شوند چون اين جوري بدتر از بين مي‌‌روند. به نظرم اگر سبكي نو را اجرا كنند قطعا موفق‌تر مي‌‌شوند. از نظر من 90 و اجراي فردوسي‌پور يك چيز ديگر است.

 

* راستي چه شد كه وارد كار گويندگي شديد؟

- من گويندگي را دوست دارم ولي خيلي اتفاقي وارد اين شغل شدم.

 

* چطور؟

- بچه‌ كه بودم كارهايي چون مديريت، بازرگاني و تجارت را بيش‌تر دوست داشتم اما سرنوشت ما هم اين طور رقم خورد ديگر! ناخواسته گوينده شدم اما الان از كارم راضي هستم.

 

* كار گويندگي سخت نيست؟

- سخت نه ولي مسئوليت آن زياد است. در ضمن برخلاف تصور مردم ما درآمد آنچناني نداريم. الان كساني كه حقوقي يك و نيم يا دو ميليون توماني مي‌‌گيرند در مرز خط فقر هستند. ما هم همين قدر حقوق مي‌گيريم!

 

* تا حالا شده آنقدر فشاركاري رويتان زياد باشد كه از آمدن به اين حرفه پشيمان شويد؟

- نه در آن حد! ولي يك گوينده همان‌طور كه سريع رشد مي‌‌كند به همان مقدار هم سريع از بين مي‌‌رود.

 

* خودتان ورزش خاصي را دنبال مي‌‌كنيد؟

- فوتبال بازي مي‌‌كنم. اخبار تنيس و NBA را هم به خاطر علاقه‌ام دنبال مي‌‌كنم البته يك مدت تنيس هم بازي مي‌‌كرم اما ديدم اين كاره نيستم ديگر ادامه ندادم. (مي‌‌خندد)

 

* راستي در روزهاي اخير اشتباهي برايتان در بين صحبت‌هايتان رخ نداده است؟

- الان چيز خاصي يادم نيست ولي به وفور اشتباه داشتم. از نظر من انسان جايز‌الخطا نيست بلكه ممكن الخطاست. ما تمام سعي‌مان اين است كه اشتباه نكنيم اما گاهي اوقات پيش مي‌‌آيد ديگر.

 

* راستي خودتان گزارش ميداني را بيش‌تر دوست داريد يا حضور در استوديو را؟

- گزارش ميداني هم بخش عمده‌اي از كار ماست كه من هم برايش احترام زيادي قائلم. خودم هم اوايل كارم را با گزارش ميداني شروع كردم و تجربه اين كار را دارم اتفاقا خيلي هم دوستش دارم ولي به خاطر اين كه فرصت نمي‌‌شود هم در استوديو حضور داشته باشم هم خودم به شخصه بروم و گزارش تهيه كنم دومي را رها كردم.

 

* اين هفته از رقابت‌هاي ليگ‌برتر پر بود از نتايج مساوي، نظري داريد؟

- نظر خاصي كه ندارم. فوتبال است ديگر. به هر حال مساوي هم گاهي اوقات با آن همراه است. چرا وقتي همه مي‌‌برند هيچ حساسيتي نيست؟ حالا يكبار هم مساوي شده، به هر حال تساوي هم يك امتياز دارد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها