کد خبر: ۲۰۲۸۶۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: بين امير حسين صادقي و نوري اتفاقي رخ نداد و بحثشان معمولي بود.
سيد ميرشاد ماجدي درباره بازي شب گذشته مقابل مس کرمان و حذف استقلال از جام حذفي گفت: به هر حال در شرايط آب‌و هوايي خاص بازي کرديم و تلاش خود را انجام داديم و قسمت اين بود که در اين بازي پيروز از زمين خارج نشويم.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه آيا با وجود بارش برف و شرايط آب‌و هوايي تمرين امروز استقلال برگزار مي‌شود يا خير؟ عنوان کرد: تمرين امروز به دليل اينکه ريکاوري است حتما برگزار مي‌شود. بازيکنان هم مشکلي ندارند و فقط شب گذشته بيک‌زاده شصت پايش را پانسمان کرد.

ماجدي در خصوص اينکه گفته مي‌شود بين نيمه در رختکن بين اميرحسين صادقي و پژمان نور درگيري لفظي شديدي پيش آمده و به همين دليل نوري براي نيمه دوم از بازي خارج شد، اظهار داشت: اولا بايد بگويم خيلي متأسفم از اينکه مسائل کوچک رختکن که حريم خصوصي هر تيم است به بيرون درز پيدا مي‌کند در حالي که رختکن و اتفاقات آن بايد بين خودمان باقي بماند و در امانتداري آن کوشا باشيم. متأسفانه حرف‌هاي معمولي را بزرگ مي‌کنند و من براي اين افراد متأسفم که با انتشار چنين خبرهايي جو تيم را به هم مي‌ريزند و فکر مي‌کنند در حال خدمت هستند.

وي افزود: بين صادقي و پژمان يک بگو و مگوهاي معمولي رخ داد و من خودم را سريع رساندم و وقتي هم که قلعه‌نويي وارد رختکن شد آنها سکوت کردند. پژمان نوري هم چون انرژي‌اش تحليل رفته بود از بازي بيرون آمد. من تعجب مي‌کنم از انتشار اين اخبار و همه امير قلعه‌نويي را مي‌شناسند و مي‌دانند که نه اميرحسين صادقي بلکه هيچ‌کس ديگري نمي‌تواند در مسائل فني دخالت کند. اگر اتفاق سنگيني بين نوري و صادقي افتاده بود امير قلعه‌نويي با آنها برخورد مي‌کرد.

سرپرست استقلال درباره اينکه چرا اتوبوس استقلالي‌ها شب گذشته آنها را قال گذاشت، گفت: بحث قال گذاشتن نبود.راننده اتوبوس وقتي ما را به ورزشگاه رساند به من گفت پمپ ماشينم خراب است و مي‌روم آن را تعمير کنم. وقتي بازي تمام شد او به من زنگ زد و گفت هنوز اتوبوسم درست نشده. اين مسئله چيزي نبود که از عهده من برآيد ولي با اين حال بازيکنان را در رختکن نگه داشتم تا سرما نخورند و براي آنها آژانس جور کردم و از ورزشگاه آنها را راهي کردم. کل معطلي بازيکنان 10 دقيقه هم طول نکشيد. متأسفانه برخي مسائل را خيلي بزرگ مي‌کنند. دري به تخته مي‌خورد آن را تيتر مي‌کنند.

ماجدي در پايان در خصوص اينکه ظاهرا مسئولان باشگاه سايپا دنبال اين هستند که چرا کميته انضباطي رأي آندو تيموريان را صادر نمي‌کند تا تکليف او براي بازي روز يکشنبه مقابل آنها مشخص شود، عنوان کرد: اين مسئله اصلا ربطي به باشگاه سايپا و يا باشگاه‌هاي ديگر ندارد. هر تيمي با ما بازي دارد براي اينکه تيتر شوند دنبال اين جور صحبت‌ها هستند چون کسي با آنها کاري ندارد و مي‌خواهند از اين موضوع بهره‌برداري کنند.کميته انضباطي مستقل از هرگونه از اين اظهارنظرها کار خودش را مي‌کند و قطعا به موقع هم رأي تيموريان را اعلام مي‌کنند و باشگاه استقلال هم هرگاه که رأي صادر شده آن را تمکين کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها