کد خبر: ۲۰۵۱۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «سختگیری‌های اردوی کیش را دوست دارم. مقررات قلعه‌نویی من را یاد مربیان انگلیسی می‌اندازد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، قلعه‌نویی در اردوی کیش به‌شدت مقرراتی شده و اجازه نمی‌دهد بازیکنان لحظه‌ای از هتل فاصله بگیرند یا دیروقت بخوابند. این قوانین دلخواه آندرانیک تیموریان است. بازیکنی که 4 سال در فوتبال انگلستان بازی کرد و نظیر چنین سختگیری‌هایی را هم آنجا تجربه کرده است. آندو یاد روزهایی افتاده که در لیگ انگلستان بازی می‌کرد.

 

* مدتی است در اردوی کیش به‌سر می‌برید. حال و هوای تیم در جزیره چطور است؟

- هوا آنقدر اینجا خوب است که حال و هوای ما جا آمده است. بعد از تحمل آن زمستان سخت در تهران آمدن به کیش خیلی لازم بود.

 

* تهران هم کم‌کم دارد گرم می‌شود. احتمالا دیگر مشکلات گذشته را ندارید و می‌توانید به تمرینات خود ادامه دهید.

- امسال زمستان خیلی سردی داشتیم. واقعا در تمرینات یخ می‌زدیم و وقتی توپ به پای‌مان می‌خورد انگار با سنگ برخورد کرده است. البته سال پربرکتی است. امیدوارم بتوانیم در این سال خوب، هواداران را هم خوشحال کنیم.

 

* شنیدیم قلعه‌نویی مقررات خاصی را در اردو حاکم کرده است. انگار جرات بیرون رفتن از هتل را ندارید. می‌گویند در کیش استقلالی‌ها با حکومت نظامی قلعه‌نویی مواجه شده‌اند.

- (می‌خندد) نه، حکومت نظامی نیست. فقط مقررات قدری سخت‌تر شده است. گفته‌اند باید شب‌ها به‌موقع بخوابیم و صبح‌ها هم به‌موقع از خواب بلند شویم. من که با این مقررات مشکلی ندارم و از سختگیری قلعه‌نویی لذت می‌برم.

 

* در لیگ انگلیس هم که بودی این مقررات اعمال می‌شد؟

- فلسفه فوتبال در انگلیس با ایران خیلی متفاوت است. آنجا هم از این قوانین وجود دارد. مربیان سخت می‌گیرند و اصلا دوست ندارند بازیکن‌شان شب زنده‌داری کند یا برای خودش در شهر پرسه بزند. خودم که در انگلیس بودم می‌دیدم که فوتبالیست‌ها چقدر سعی می‌کردند خارج از مقررات رفتار نکنند. فوتبالیست در این شرایط سعی می‌کند فکر خودش را فقط به تمرین و بازی مشغول کند.

 

* با این وضعیت فکر می‌کنی چه اندازه بر آمادگی استقلال برای ادامه لیگ افزوده شود؟

- هدف فقط آمادگی در لیگ نیست. ما بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم. باید خودمان را برای دو جام آماده کنیم. از طرفی بازی‌های 4 هفته پایانی خیلی سخت است که برگزاری این اردو به ما کمک می‌کند. یکی دیگر از محسنات برگزاری این اردو ایجاد دوستی بیشتر میان بازیکنان است. وقتی با هم یکجا هستیم، یکجا غذا می‌خوریم، یکجا می‌خوابیم و مدام همدیگر را می‌بینیم روابط‌مان خیلی بهتر می‌شود. اردوی بسیار خوبی است.

 

* بازی با ملوان نزدیک است و شما پس از برگزاری اردوی‌تان در کیش باید مقابل ملوان قرار بگیرید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

- همه بازی‌ها سخت است. باید با برنامه و حساب‌شده مقابل حریفان قرار بگیریم. لیگ سخت شده و همه تیم‌ها می‌خواهند از هم امتیاز بگیرند. ملوان هم در این فصل عملکرد خوبی دارد.

 

* که تو هم در این بازی نیستی.

- بله، متاسفانه من در این بازی حضور ندارم چون محروم شده‌ام اما مشکلی نیست. خیلی وقت‌ها من نبودم و استقلال برده. تیم ما روی یک بازیکن نمی‌چرخد. ما در خط میانی بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند خواسته‌های آقای قلعه‌نویی را برآورده کنند. از لحاظ بازیکن مشکلی نداریم.

 

* و مبعلی هم به شما اضافه شد تا در لیگ قهرمانان آسیا کمک‌تان کند.

- مبعلی بازیکن خوبی است. ‌ای کاش می‌توانست در لیگ هم برای ما بازی کند اما همین که در لیگ قهرمانان آسیا با کمبود بازیکن روبرو نمی‌شویم اتفاق خوبی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها