يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۵۳۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
منچستریونایتد در نظر دارد ستاره اتلتیکومادرید را در فصل آینده به خدمت بگیرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شایعه‌های این هفته فوتبال اسپانیا بیشتر حول و حوش تمایل باشگاه‌ها به جذب ستاره اتلتیکو مادرید که در این فصل باعث شد تیمش با غول‌های اسپانیا برای کسب قهرمانی در لالیگا تلاش کند، می‌چرخید.



* منچستر به دنبال ستاره اتلتیکو



گزارش‌ها حاکی از این است که منچستریونایتد برای جذب دیگو کاستا به چلسی و آرسنال ملحق شده است. دیوید مویس وعده چند خرید مهم در تابستان را داده و دیگو کاستا یکی از بازیکنان است.



بازیکن 25 ساله در این فصل با به ثمر رساندن 24 گل در اتلتیکو درخشید تا این تیم برای قهرمانی در لالیگا با بارسلونا و رئال مادرید رقابت کند.



مویس بودجه‌ای حدود 100 میلیون پوند در اختیار خواهد داشت تا بازیکنان مورد نظرش را به خدمت بگیرد که مبلغ زیادی از آن به جذب کاستا اختصاص خواهد یافت. هر انتقال این چنینی می‌تواند باعث تردید در آینده روبین فان‌پرسی شود.



* بارسلونا به دنبال بازیکن دیناموزاگرب



بارسلونا تلاش می‌کند تا ووندرکید آلن هالیلوویچ، بازیکن اهل کرواسی را تابستان آینده به خدمت بگیرد. این داستان از زمانی در روزنامه‌های اسپانیایی پیچید که سرمربی دینامو زاگرب مصاحبه‌ای اختصاصی با یک روزنامه انجام داد و شایعه تمایل بارسلونا به جذب هافبک هجومی 17 ساله تیم است را تأیید کرد و گفت: درست است که روزنامه‌ها همه‌چیز می‌نویسند. ما پیشنهادی از بارسلونا برای هالیلوویچ دریافت کردیم اما آن را نپذیرفتیم زیرا نه دینامو و نه خانواده این بازیکن با این مسئله راضی نبودند اما داستان به همین جا ختم نشد. بارسلونا ما را برای جذب این بازیکن تحت فشار گذاشته است.



وی ادامه داد: باید ببینیم کار به کجا می‌رسد. من دوست دارم وی سه سال دیگر هم در این تیم بماند.



گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی حاکی از این است که بارسلونا نماینده‌ای را به زاگرب می‌فرسند تا این قرارداد را قطعی کند و اگر این اتفاق بیفتد خبر بدی برای تاتنهام خواهد بود که در نظر داشت این بازیکن کروات را با پیشنهاد 20 میلیون دلاری به خدمت بگیرد. تاکنون پدر هالیلوویچ مهم‌ترین مانع بر سر انتقال این بازیکن به سایر تیم‌ها بوده است زیرا معتقد است پسرش به هر تیمی که می‌رود باید شانس حضور در تیم اصلی را داشته باشد. این بازیکن در 13 بازی لیگ برای دینامو به میدان رفته است.



* بارسلونا به دنبال جذب دروازه‌بان تاتنهام



به گزارش دیلی میرور هوگو لوریس یکی از هدف‌های بارسلونا برای خریدهای تابستانی‌اش به شمار می‌رود. این دروازه‌بان 27 ساله فرانسوی از اینکه در رقابت‌های لیگ قهرمانان در فصل جاری در ترکیب تاتنهام حضور نداشت، ناراضی است.


بارسلونا که به دلیل جدایی ویکتور والدس در تابستان، دروازه‌بان اصلی تیمش را از دست می‌دهد به دنبال جانشینی برای وی می‌گردد. در حالی که باشگاه‌های دیگری مثل پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکو مادرید نیز به دنبال جذب دروازه‌بان سابق لیون هستند، انتقال به بارسلونا برای وی بسیار خوب خواهد بود.



لوریس تا سال 2016 با تاتنهام قرارداد دارد و شایعات حاکی از این است که دنیل لوی، رئیس باشگاه مجبور به فروش وی خواهد شد اما این باشگاه ابتدا باید جانشین مناسبی برای لوریس پیدا کند.



* کاتالان‌ها به دنبال ماندزوکیچ



با حضور روبرت لواندوفسکی از بورسیا دورتموند به بایرن‌مونیخ، ماندزوکیچ دیگر جایی در ترکیب این تیم برای فصل آینده نخواهد داشت و باشگاه‌های زیادی پس از ژانویه تمایل خود را به جذب وی اعلام کردند.



آرسنال و یوونتوس نیز در میان تیم‌‌های خواهان ماندزوکیچ قرار دارند اما جراردو مارتینو مشتاق است برای تنوع بخشیدن به خط حمله تیمش این بازیکن را به خدمت بگیرد.



این بازیکن 27 ساله در فصل گذشته 22 گل برای بایرن‌ مونیخ به ثمر رساند و در این فصل نیز تاکنون 15 گل زده است؛ هرچند این ممکن است برای نگه داشتن وی در ترکیب تیم گواردیولا کافی نباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها