کد خبر: ۲۰۷۳۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
در عرصه پويانمايي و هنرهاي رقومي
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: آنها كه سيلي هاي سياسي، نظامي، امنيتي و فرهنگي را از ملت بسيجي ايران خورده اند آماده باشند تا پيام ضداستكباري و آزادي خواهي بسيجيان را در اين عرصه هم بشنوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج؛ سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در افتتاح مركز هنرهاي رقومي بسيج كه در سالن بصيرت لانه سابق جاسوسي آمريكا برگزار شد گفت: ايثار و مجاهدت شهدا و رزمندگان، بسيج را براي حضور فعال در تمامي عرصه ها آماده كرده تا رسالت خود را انجام دهد.

سردار نقدي حضور بسيجيان در عرصه هنرهاي رقومي را قسمتي از جهاد مقدس حزب الله دانسته و افزود: اين مركز براي ترويج فرهنگ انقلاب اسلامي در دنيا تشكيل شده است.

وي محدوديت هاي شرعي در عرصه هنرهاي نمايشي همچون تئاتر و سينما را يادآور شده و اظهار داشت: با استفاده از هنرهاي رقومي، واقعيت ها و پيام ها بدون محدوديت هاي خاص نمايش داده مي شود.

رييس سازمان بسيج مستضعفين خودباختگي و غرور قهرمانان و مشاهير در ورزش و هنر را يكي از معضلات دانسته و تصريح كرد: قهرمانان در عرصه هنرهاي رقومي هميشه در پشت صحنه هستند و هيچگاه تسليم خواسته هاي نفساني به تبعيت از شهرت نمي شوند.

وي امتيازات مهم در عرصه هنرهاي رقومي را فرصت هاي بي نظير عنوان نموده و گفت: قدرت تخيل، طراحي و خلاقيت بسيار بالاي ايرانيان، نقاشي و صورتگري بعنوان يك هنر قديمي و بي نظير در كشور، سرمايه بسيار عظيم داستاني در زمينه هاي مختلف از جمله ديني و انقلاب اسلامي با محتواي غني از جمله امتيازات اين عرصه مي باشد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با بيان اينكه امروز همه شرايط براي تشكيل يك عرصه پيشرو و پيشتاز فراهم شده است تاكيد كرد: كشور و ملت ايران حامل پيام هاي ناب و زنده اي براي كل جامعه بشري است كه فرصتي خوب و ارزشمند مي باشد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: در هنرهاي رقومي بدون وابستگي به نماها و زيرساخت هاي مهندسي و پرهزينه مي توان گذشته هاي دور و پيش بيني وقايع آينده را به تصوير كشيد.

سردار نقدي با اشاره به پويانمايي "پيام راشل كوري 2" اظهار داشت: آزادي قدس بيش از وابستگي به تجهيزات نظامي، وابسته به نيروهاي عظيم مردمي و مسلمانان مي باشد.

وي فعاليت مراكز هنرهاي رقومي بسيج را سبب شكوفايي استعدادهاي پراكنده بسيجيان دانسته و گفت: با ظرفيت بسيار بالاي بسيجيان و ملت ايران طي چند سال آينده قدرتي مطرح در سطح منطقه و سپس از قدرت هاي تراز اول پويانمايي و هنرهاي رقومي در سطح جهان خواهيم شد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه استكبار به زودي شاهد ضربه شصت بسيجيان در عرصه پويانمايي و هنرهاي رقومي خواهد بود تصريح كرد: آنها كه سيلي هاي سياسي، نظامي، امنيتي و فرهنگي را از ملت بسيجي ايران خورده اند آماده باشند تا پيام ضداستكباري و آزادي خواهي بسيجيان را در اين عرصه هم بشنوند.

وي نقش اين هنرها را بعنوان يكي از مصاديق اقتصاد مقاومتي يادآور شده و افزود: از جمله ويژگي هاي بسيار مهم اين هنرها تاثير در توليد دانش بنيان و توليد هنر بنيان و قابليت صادرات بدون تحريم و مانع تراشي مي باشد كه ضمن ترويج پيام هاي ارزشمند به دنيا سبب اشتغال و شكوفايي اقتصادي در كشور مي شود.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با تاكيد بر آموزش عمومي و گسترش فوري اين هنر در ميان بسيجيان تصريح كرد: انقلاب اسلامي پيام هاي زيادي دارد كه در دنيا مشتاقان فراواني منتظر آن هستند و اين هنر بايد براي دفاع مقدس و رساندن پيام شهدا بهترين فعاليت ها را داشته باشد.

سردار نقدي در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: فعاليت در عرصه پويانمايي و بازي هاي رايانه اي توسط مركز هنرهاي رقومي بسيج بايد آنقدر گسترده شود تا حتي بتواند با حضور موثر در بازار، جايگزين بازي هاي رايانه اي فسادانگيز شود.

گفتني است تا كنون 7 مركز رقومي بسيج در شهرهاي مختلف راه اندازي و مراكز ديگر نيز در سراسر كشور سازماندهي مي شوند.

همچنين در اين مراسم ۱۳ محصول جديد شامل پويانمايي، نرم افزار چند رسانه اي و نماهنگ توليد شده در مركز هنرهاي رقومي بسيج رونمايي گرديد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها