کد خبر: ۲۰۸۶۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
دبير کل فدراسيون فوتبال گفت: اميد نمازي بدون اطلاع قبلي از تيم ملي جدا شد.

به نقل از فارس، مهدي محمدنبي در حاشيه تمرين امروز تيم ملي فوتبال گفت: بازيکنان از پنج‌شنبه در اختيار کارلوس کي‌روش هستند، تمرين روز گذشته کمک زيادي به ما کرد. امروز به دليل استراحت چمن ورزشگاه آزادي تمرين خود را در کمپ برگزار کرديم تا اين زمين براي ديدار روز چهارشنبه مقابل گينه مشکلي نداشته باشد.

وي در مورد اينکه دکتر ديگو چه زماني در ايران حاضر مي‌شود، عنوان کرد: کارهاي حضور او را انجام داديم. او در بخش فيزيوتراپي تخصص دارد و سال‌ها در اين بخش در برزيل کار کرده است. او به عنوان فيزيوتراپ به تيم ملي اضافه مي‌شود و از اردوي آفريقا کنار ما حضور دارد. ديگو در اردوي آفريقا، اروپا و برزيل کنار تيم ملي است.

دبير کل فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سؤال دليل اصلي جدايي اميد نمازي حضور در تيم ملي بانوان آمريکا بوده است، عنوان کرد: سيموئز و نمازي از قبل گفته بودند که مي‌خواهند به دليل مشکلات خانوادگي از تيم ملي جدا شوند. قرار بود اين مسئله از سوي آنها حل شود که در نهايت آنها از تيم ملي جدا شدند.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا کي‌روش اعلام کرده مسئله جدايي اميد نمازي را کميته حقوقي دنبال کند، اظهار داشت: سيموئز از قبل اعلام کرده بود که قصد جدايي دارد اما مي‌توان گفت جدايي نمازي بدون اطلاع بود.

نبي در مورد اينکه نمازي اعلام کرده با کي‌روش در اين مورد صحبت کرده است، خاطر نشان کرد: من در جريان مکالمات اين دو نفر قرار ندارم اما نمازي روز قبل از جدايي طي ايميلي به کفاشيان اين مسئله را اعلام کرد.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اينکه ‌آيا در جدايي نمازي از تيم ملي مباحثي مثل توصيه مهرداد بيت‌آشور از سوي او تأثير داشت، عنوان کرد: اين مسئله به هيچ وجه صحت ندارد. کي‌روش با هيچ شخصي تعارف ندارد او اگر بازيکني را نپسندد به اردوي تيم ملي دعوت نمي‌کند. بازيکن ايراني و لژيونر اگر مورد نظر کي‌روش نبايد به تيم ملي دعوت نمي‌شود و او توصيه نمازي، سيموئز و يا هيچ فرد ديگري را نمي‌پذيرد.

نبي در پاسخ به اين سؤال که اگر کي‌روش اعتقاد داشته نمازي نمي‌توانسته تأثير زيادي داشته باشد و کار او را تدارکات مي‌کند، چرا دو سال با او همکاري کرد، گفت: فکر نمي‌کنم کي‌روش اين لفظ را به کار برده باشد. بايد اين موضوع را از خود او بپرسيد.

وي در مورد اينکه نمازي اعلام کرده رفتار کي‌روش با افراد تحقيرآميز است، عنوان کرد: از ابتداي سال جاري در اردوهاي داخلي و خارجي هستم. کي‌روش ديسيپلين خاص خودش را دارد و اين مسئله به دوران کاري گذشته او و دستيار اولي در زمان فرگوسن باز مي‌گردد. او هيچگاه قصد تحقير ندارد و روي تيم ملي دقت ويژه‌اي دارد و اين مسائل را نبايد با هم قاطي کرد.

نبي در مورد اينکه آيا کي‌روش دستيار جديدي به تيم ملي اضافه مي‌کند و حضور گل‌محمدي در تمرين روز گذشته دليلي بر حضور او در کادر فني است، خاطر نشان کرد: مربيان ديگري مثل افشين پيرواني، حميد استيلي و مجيد صالح در تمرينات تيم ملي حاضر شدند. اين مسئله دليل خاصي ندارد. مارکار آقاجانيان به عنوان دستيار کنار کي‌روش قرار دارد اما قطعا او يک دستيار ديگر نيز اضافه خواهد کرد.

وي در مورد سرپرست تيم ملي خاطر نشان کرد: بنده فعلا در اين پست حضور دارم تا ببينيم در آينده چه پيش مي‌آيد.

دبير کل فدراسيون فوتبال در مورد وضعيت ورزشگاه انقلاب کرج براي ميزباني ديدار ايران و کويت در روز 12 اسفند افزود: ورزشگاه انقلاب کرج چمن خوبي دارد و هيأت فوتبال کرج با همکاري که انجام داده شرايط اين زمين را بسيار خوب کرده است تنها نور ورزشگاه کمي مشکل داشت که تا بيش از 1600- 1700 لوکس شرايط روشنايي دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها