کد خبر: ۲۰۹۰۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
ايراندوست از سرمربيگري تيم ملي فوتبال بانوان ايران استعفاء داد.

مريم ايراندوست با تاييد اين خبر اظهار کرد: استعفاي شفاهي خود را به خانم شجاعي نايب رييس بانوان فدراسيون فوتبال اعلام کرده‌ام و احتمالا در هفته آينده هم استعفاي کتبي خود را به فدراسيون ارائه مي‌دهم.

به گزارش ايسنا، وي درباره دلايل استعفايش هم گفت: با توجه به اين که فدراسيون فوتبال برنامه‌اي براي تيم ملي فوتبال بانوان در رده بزرگسال ندارد و مسابقات غرب آسيا هم به تعويق افتاده است، اردوهايي که براي تيم ملي پيش‌بيني کرده بودم هم برگزار نشد. در نتيجه چرا بايد تنها عنوان سرمربي تيم ملي را داشته باشم در حالي که هيچ اردو و برنامه‌اي برگزار نمي‌شود؟!

ايراندوست افزود: من در برابر ملت فوتبال دوست ايران مسوول هستم و از آنجايي که هيچ کدام از برنامه‌هايي که به فدراسيون داده بودم، محقق نشده ترجيح مي‌دهم در زمان مناسب‌تري و وقتي فضا فراهم شود، در خدمت تيم ملي باشم.

سرمربي تيم ملي فوتبال بانوان افزود: تاکنون برابر صحبت‌هايي که مريبان ليگ درباره‌ام داشته‌اند، گلايه‌اي نکرده‌ام. آن‌ها مي‌گفتند که ايراندوست چرا هم سرمربي تيم ملي است و هم در ليگ مربيگري مي‌کند؟ به همين دليل ملوان بندرانزلي در ليگ نتيجه مي‌گيرد. در حالي که چنين حرف‌هايي صحت نداشت چون اردويي تشکيل نشده بود که بخواهم سرمربي تيم ملي باشم. اما حالا با تصميمي که گرفته‌ام ديگر حرف و حديثي نمي‌ماند.

وي تاکيد کرد: در حال حاضر تمام تمرکزم را براي فينال جام حذفي مي‌گذارم. همکاران عزيزم از من انتقاد کردند و گفتند سه شغله هستم و باعث دردسر آن‌ها مي‌شدم. ديگر تنها يک شغل دارم و سرمربي تيم ملوان بندرانزلي هستم.

ايراندوست گفت: براي کسي که اين مسووليت را در تيم ملي فوتبال بانوان بپذيرد، آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم که تيم ملي در مسابقات پيش رو پيروز باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها