کد خبر: ۲۰۹۳۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: فغانی با توجه به داشتن عارضه غرور، خودشیفتگی و منیت در قضاوت‌هایش، لیاقت و شایستگی خود را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از دست می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، اصغر ملکیان با اشاره به قضاوت فغانی در دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و ایرانجوان بوشهر از سری رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور گفت: علاوه بر اشتباهات داوری که منجر به عدم نتیجه‌گیری تیم پیکان شد، رفتار ناشایست و خلاف شأن داوری نیز مزید بر علت شد تا بازیکنان پیکان نتوانند آن‌گونه که شایسته است توانایی‌های فنی خود را به نمایش بگذارند، به همین دلیل هماهنگی‌های لازم برای ارسال نامه مستند به انضمام CD اشتباهات و رفتارهای سوء فغانی نسبت به بازیکنان و سرمربی تیم پیکان به دپارتمان داوری فیفا و AFC انجام شده است.

 

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به مصاحبه‌های اخیر فغانی افزود: واقعاً از عجایب روزگار است که داوری با این قضاوت پراشتباه و رفتارهای زننده باز هم خود را صاحب حق می‌داند و به همین دلیل به خاطر توهین‌ها و تهمت‌های مطرح شده در مصاحبه اخیر او علیه فرهاد کاظمی شکوائیه‌ای علیه وی در مراجع قضایی از سوی وکیل باشگاه تنظیم شده و پیگیر امور حقوقی آن هستیم. همچنین در خصوص نحوه عملکرد و غرض ورزی توأم با خصومت او در داوری اخیر نیز مستندات متقن خود را به صورت مکتوب به رئیس، دبیر و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌ایم که موضوع در حال بررسی و رسیدگی است.

 

وی همچنین خاطر نشان کرد: به جرأت می‌گویم که فغانی با توجه به داشتن عارضه غرور، خودشیفتگی و منیت در قضاوت‌هایش، لیاقت و شایستگی خود را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از دست خواهد داد و در صورت اصرار بر این نوع عملکرد و رفتار ناشایست و همچنین ضعف‌های آشکار  هر روز قضاوتش کم فروغ و کم رنگ‌تر خواهد شد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: متأسفانه او در قضاوتش عادل و خدا ترس نیست و بنده به فغانی تأکید می‌کنم، همانطور که در عرصه داوری خیلی سریع ارتقاء پیدا کردید به خاطر همین رفتارها و نوع قضاوت‌ها و اخلاق تند و ناپسندتان خیلی زود افول و تنزل خواهید داشت و این اظهر من الشمس است.

 

ملکیان با اشاره به اظهارات عسگری مبنی بر اینکه پیکان نمی‌تواند به فیفا و AFC شکایت کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه اراده و عزمی جدی مبنی بر بررسی، رسیدگی و برخورد متناسب با رفتار فغانی از سوی کمیته داوران وجود ندارد، لذا این حق قانونی را برای خود محفوظ می‌دانیم که موضوع را با قاطعیت و جدیت از دپارتمان داوری فیفا و AFC پیگیری کنیم. بنابراین ما مصمم هستیم که فیلم اشتباهات فاحش داوری فغانی را به نهادهای مذکور ارسال کنیم. لذا در این زمینه هماهنگی‌های لازم به‌عمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها