کد خبر: ۲۱۰۳۸۶
زمان انتشار: ۲۲:۵۰     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از دروازه‌بان لژیونر تیم ملی فوتبال دفاع کرد.
پیام صادقیان هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اردوی پرسپولیس در شهر ساری و اوضاع این تیم گفت: روز گذشته اولین تمرین خود را در ساری انجام دادیم که تمرین بانشاطی هم بود. در تمرین روز گذشته شوخی و روحیه خوب حرف اول و آخر را می‌زد. تمرینات‌مان را با قدرت آغاز کردیم تا آماده بازی 7 فروردین با داماش شویم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: باید از هوای بد تهران دور می‌شدیم و به جایی می‌آمدیم که آب‌وهوای خوبی داشته باشد تا به قول معروف همه آب‌وهوایی عوض کنند. در شرایطی که تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند ما در این اردو 2 بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم تا از شرایط مسابقه خارج نشویم.

صادقیان درباره عدم حضور محسن مسلمان در این اردو عنوان کرد: محسن کمی مصدومیت دارد و نتوانست به این اردو بیاید. جای او در این اردو خالی است اگر می‌‌آمد خوش می‌گذشت!

وی در خصوص شوخی‌هایی که با نیلسون در تمرینات پرسپولیس انجام می‌دهد، اظهار داشت: نه تنها با نیلسون بلکه با تمام بچه‌های تیم رابطه خوبی دارم. این شوخی‌ها باعث می‌شود بین بچه‌ها اتحاد و رفاقت بیشتری شکل بگیرد.

صادقیان در مورد اینکه در صورت قطعی شدن حکم کمیته انضباطی بازی داماش و پرسپولیس در شهر رشت بدون تماشاگر انجام می‌شود، تاکید کرد: بازی مقابل هواداران پرشور داماش بسیار سخت است اما برای ما که 3 امتیاز بازی را می‌خواهیم فرقی نمی‌کند تماشاگر باشد یا نباشد.

وی در واکنش به انتقاداتی که از دنیل داوری در ایران می‌شود گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم ولی باید کمی تحمل داشته باشیم. بازی‌های دوستانه برای انجام اشتباهات است و یک بازیکن هم با 2 اشتباه خراب نمی‌شود.

صادقیان افزود: نباید دنیل داوری را کوبید چون خیلی سخت است، رسانه‌ها هم مدتی من را می‌کوبیدند که اصلاً حس خوبی نبود. داوری در تیم ملی شرایط خوبی دارد و در تیم باشگاهی‌اش هم عمکلرد خوبی داشته و حتی شب گذشته در بوندس‌لیگا پنالتی گرفت. بگذارید در آرامش کارش را انجام دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها