کد خبر: ۲۱۱۲۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
اظهارات اخیر سیدهادی خامنه‌ای، شماتت سبزهایی است که شعار غیرانسانی نه غزه نه لبنان سر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب و مشاور مهدی کروبی نوشت؛ حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای با این اظهارات دست به شماتت رفتار سبزهایی بزنند که شعار قابل ملامت «نه غزه- نه لبنان، جانم فدای ایران» را بیت‌الغزل تجمعات اعتراضی خود در سال ۸۸ کرده بودند. متاسفانه این واقعیت زشت و جبران‌ناپذیر در پرونده غوغائیان سال ۸۸ ثبت شد که با طرح این شعار، خود و اصالت حرکت خود را در میانه جنبش‌های اصیل و آزادی‌خواهانه و ظلم‌ستیزانه جهان غیر قابل دفاع و اعتنا و بی‌اعتبار کردند.

وی می‌افزاید: شعار «نه غزه- نه لبنان، جانم فدای ایران» یکی از زشت‌ترین شعارهایی بود که به نام جنبش سبز در تاریخچه تحولات سیاسی ایران و ایرانیانی ثبت و ماندگار شد که تا پیش از این ادعاهای انسان‌دوستی ایشان سقف آسمان را می‌شکافت. جامعه رشید و انسان‌های بالغ و صالح اخلاقا و منطقا موظف به تشریک مساعی در امور انسانی هستند.

یادآور می‌شود سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (از گروه‌های اصلاح‌طلب) اخیرا در ملاقات «شورای احیای انجمن‌های اسلامی دانشجویان» گفته بود: «من معتقدم وظیفه هر دولتی در ایران این است که به لبنان و فلسطین، غزه و سوریه کمک کند، حمایت از آنها برای ما حیاتی است. اگر به همبستگی اسلامی و انسانی هم، کسی معتقد نباشد ولی برای حفظ امنیت خود باید از آنان حمایت کنیم... بحث فلسطین برای نظام ما یک مسئله اساسی است. از همان آغاز فعالیت انقلاب در سال ۴۱، امام درباره اسرائیل صحبت کرد. باید عمیق بود و نباید بی‌مطالعه و احساساتی تحت تاثیر قرار گرفت. امروزه یکی از خط قرمزهای توده مردم ما، بحث اسرائیل است»

یادآور می‌شود فتنه‌گران منافق با وجود تصریح بر شعار نه غزه نه لبنان در روز قدس سال ۸۸، ۲۵ بهمن ۸۹ به بهانه حمایت از انقلاب مردم مصر و تونس، آشوب تازه‌ای را تدارک دیدند که با عدم استقبال مردم ناکام ماند اما در عین حال بی‌صداقتی این طیف را نشان داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها