کد خبر: ۲۱۳۱۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
یک تحلیلگر سیاسی می‌گوید اگر اسرائیل یک حمله نظامی را به ایران آغاز کند این مساله به پایان امپراتوری امریکا منجر خواهد شد که به عبارت بهتر همان امپراتوری بانکداری نظم نوین جهانی است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از پرس تی وی، کوین برت، استاد مطالعات اسلامی و خاورمیانه در مقاله‌ای در پایگاه اینترنتی پرس تی‌وی نوشت: «اگر نتانیاهو به ایران حمله کند و در کشاندن امریکا و روسیه به این جنگ نیز موفق شود این هفته می تواند نه تنها شاهد پایان امپراتوری امریکا بلکه شاهد پایان تمدن باشد.»

وی افزود در حالی که وابستگی غیرمنطقی امپراتوری امریکا به اسرائیل واشنگتن را با یک رشته حملات مهلک به کشورهایی که اغلب ساکنان آن مسلمان هستند فریفته است باراک اوباما، رییس جمهور امریکا، تا کنون در برابر فرامین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، برای حمله به ایران مقاومت کرده است.

برت تاکید کرد: «امریکا هنوز هم از فرامین بانکداران الیگارش صهیونیست تبعیت می‌کند که قدرت واقعی در ورای تاج و تخت غربی به شمار می‌روند. و این الیگارش‌ها یا دست‌کم جنگ‌طلبان آنان هنوز برای به راه اندازی جنگ جهانی اعمال فشار می‌کنند.»

وی افزود جنگ‌طلبان الیگارش و نخست وزیر اسرائیل به عنوان سرسلسله آنان از مقاومت امریکا در برابر حمله به ایران خسته شده‌اند و تلاش می‌کنند جنگ جهانی سوم را به شیوه‌ای غیرمستقیم آغاز کنند.

برت تصریح کرد: «هم اکنون با توجه به هشدارهای آماده باش نتانیاهو که ۳ میلیارد دلار برای طرح حمله به ایران به تنهایی هزینه کرده است وی می‌تواند فیوز جنگ جهانی سوم را در هر زمانی که بخواهد روشن کند.»

وی با اشاره به سانحه هواپیمای مالزیایی پرواز ۳۷۰ گفت این مساله ممکن است تلاشی برای برانگیختن اذهان عمومی غرب علیه ایران باشد.

برت افزود در پی ناپدید شدن این هواپیما بسیاری از شبکه‌های تبلیغاتی امریکایی و صهیونیستی تمرکز خود را بر داستانی درباره ۲ مرد ایرانی که گفته می‌شود با پاسپورت‌های مسروقه سوار این هواپیما شدند معطوف کردند.

این مفسر سیاسی با اشاره به فتوشاپ بودن تصاویر این دو ایرانی در هواپیمای یادشده این سوال را مطرح کرد «آیا این هم تلاش دیگری برای جنگ افروزی علیه یکی از دشمنان اسرائیل است؟»

برت در پایان تاکید کرد: «حتی اگر افراد و احزاب تندرو (نومحافظه‌کاران اسرائیل محور) هم این هفته مانع از این مساله شوند باز هم آنها فرصت‌های زیادی برای انتقام‌جویی در آینده دارند مگر این که رهبران منطقی غرب، البته اگر چنین رهبرانی وجود داشته باشند، تصمیم بگیرند خطاکاری‌های نومحافظه‌کاران را افشا کنند و خط پایانی بر جنگ‌طلبی‌های بی‌پروای آنان بکشند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها