کد خبر: ۲۱۵۸۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
مدافع سابق تيم ملي گفت: کدام تيم ملي در دنيا از حالا براي جام جهاني اردو زده است که ما مي‌خواهيم اين کار را انجام دهيم.

 

علي انصاريان در خصوص نفرات دعوت شده به تيم ملي فوتبال ايران گفت: اي کاش علي کريمي هم به تيم ملي دعوت مي‌شد. او در چند بازي آخر از جمله بازي با استقلال بازي‌هاي خوبي را از خود به نمايش گذاشت و به واقع تيمش را رهبري کرد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در هر حال کي‌روش در جام جهاني به فکر نتايج تيم ملي است بنابراين حضور کريمي مي‌تواند به او کمک کرده و دعوت اين بازيکن به تيم ملي در نهايت به سود تيم ملي و کريمي خواهد شد.

انصاريان گفت: دوست داشتم مجتبي جباري را هم در جام جهاني مي‌ديدم، با اين حال به تصميم او بايد احترام گذاشت و احتمالا افکاري در سر داشته که بر اساس آن دست به اين اقدام زده است. کاش جباري، رحمتي و عقيلي هم به تيم ملي دعوت مي‌شدند.

مدافع سابق تيم ملي يادآور شد: در اين شرايط و در چند بازي اخير رحمتي و عقيلي نشان دادند که از چه کيفيتي برخوردار هستند و به واقع يکي از بازيکنان خوب تيمشان بودند. بازي در جام جهاني افتخار است و اميدوارم تا قبل از جام جهاني يک بخشش عمومي شامل حال بازيکناني از جمله رحمتي و عقيلي بشود.

وي در خصوص مقاومت باشگاه‌هاي سپاهان و استقلال براي ندادن بازيکنانشان به تيم ملي گفت: شما ليگ قهرمانان اروپا را مي‌بينيد و شرايط تمام تيم‌هاي صعود کرده به جام جهاني مشخص است. کدام کشور از حالا کارش را آغاز کرده است که ما مي‌خواهيم اين کار را انجام دهيم.

انصاريان در پاسخ به اين سؤال که آيا حق را به استقلال مي‌دهد يا تيم ملي، يادآور شد: با اين وضعيت که 4 ملي‌پوش استقلال مي‌خواهند از اين تيم جدا شوند، آبي‌پوشان در رقابت‌هاي آسيايي چه کاري مي‌توانند انجام دهند؟ به اين ترتيب در غياب 4 بازيکن اصلي اين تيم کارش سخت مي‌شود ضمن اينکه باز هم تأکيد مي‌کنم که هيچ جاي دنيا اينگونه نيست.

وي تأکيد کرد: پس ما نبايد همه جوره به سمت کي‌روش غش کنيم و منافع باشگاه‌ها نيز بايد براي سرمربي تيم ملي مهم باشد. در مجموع اميدوارم يک تعامل دو طرفه به وجود بيايد تا تيم‌هاي باشگاهي ما بتوانند در آسيا هم موفق باشند.

انصاريان در پايان گفت: اميدوارم در نهايت هر اتفاقي که مي‌افتد تيم ملي در جام جهاني بتواند نتيجه بگيرد و اينکه مي‌خواهيم تا اين اندازه اردوها را زود آغاز کنيم نيز اميدوارم تصميم درستي باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها