کد خبر: ۲۱۶۰۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان با انتقاد از تعطیلی اردوهای بزرگسالان گفت: این شرایط نگران‌کننده است و شایسته بازیکنان ملی‌پوش نیست.
ندا عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره استعفای مظفر و ایراندوست، سرمربیان فوتسال و فوتبال بانوان، گفت: من دنبال پست و مقام نیستم که بگویم با آمدن ایراندوست به تیم ملی دعوت شوم. مربیان خوب ما استعفا کردند و این برای ما سوال بود.

وی ادامه داد: پیش از سال جدید برای آمدن به اردو بلیت گرفتم، اما یکی از دوستانم گفت اردو لغو شده است. به ایراندوست زنگ زدم پاسخی نداد، اما مهینی مربی تیم ملی با ما تماس گرفت و خبر لغو اردو را داد، هنگامی که از او پرسیدیم دلیل آن چیست گفت اطلاعی ندارم. بعد از مدتی فهمیدیم هم مظفر استفعا کرده و هم ایراندوست.

* استعفای مربیان جای تأسف دارد

ملی‌پوش فوتبال بانوان با بیان اینکه این وضعیت نگران کننده است، عنوان کرد: این وضعیت شایسته بازیکنانی که 10 سابقه حضور در تیم ملی را دارند نیست. استعفای این مربیان جای تاسف دارد؛ اردوها تعطیل شده و بازیکنان هم در حال استراحت هستند. ما رقابت‌های غرب آسیا را پیش رو داریم با این شرایط چه تیمی را می‌خواهند به مسابقه بفرستند؟ چرا به راحتی اجازه می‌دهند این مربیان بروند؟

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه ایراندوست از زندگی‌اش گذشته و با چنین امکاناتی به تیم ملی آمده، تصریح کرد: با این وضعیت خوابگاه که نباید اسم آن را خوابگاه گذاشت چرا که مانند سرباز خانه است، کفاشیان باید این مربیان را بالای سرش بگذارد.

* هلنا در کشورش مربی نبود، از ایران 300 میلیون پول گرفت

بازیکن تیم ملی فوتبال با بیان اینکه فدراسیون مربی خارجی جذب کرد، اما نتیجه‌ای حاصل نشد، اظهار داشت: هلنا حتی در کشورش مربی نبوده و 300-200 میلیون تومان از ایران گرفت و رفت، اما ما مربیان خودمان را نگه نمی‌داریم. سوال من از رئیس فدراسیون این است؛ آقای کفاشیان! چه کار کردید که این مربیان استعفا کردند؟ جواب این مربیانی که سال‌ها خون دل خوردند این است؟

عبدالله‌زاده در پایان با بیان اینکه وظیفه‌اش به عنوان یک بازیکن حمایت از تیم ملی است، گفت: ما در فوتسال هم قبل از مظفر مربی خارجی آوردیم، اما نتیجه‌ای که مظفر گرفت هیچ کدام از مربیان نگرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها