کد خبر: ۲۱۷۵۸
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۰۹ مهر ۱۳۹۰
توسط آستانه مقدسه قم :
چهارتن از شخصیت های برجسته و فعال عرصه عفاف و حجاب توسط آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام تجلیل شدند.

به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه علیها السلام برترین فعالان عرصه حجاب و عفاف شامگاه شنبه 9 مهرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید اکبر حسینی نژاد نایب التولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی رییس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در شبستان امام خمینی (ره) تجلیل شدند.
نایب التولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام در حاشیه این برنامه با بیان این که اجرای برنامه های دهه کرامت در راستای تحقق اهداف فرهنگی آستانه مقدسه قم است افزود: محتوای غنی، خلاقیت و نوآوری در اجرا و ارائه برنامه ها و بهره گیری از هنر اسلامی از ویژگی های برنامه های این دهه است.
وی با اشاره به استقبال چشم گیر زائرین و مجاورین از برنامه های دهه کرامت خاطر نشان کرد: تولید، ارائه و اجرای برنامه های این دهه بر اساس نیاز سنجی و با توجه به درخواست مردم صورت گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد ضمن عرض تشکر از حضور و استقبال پر شور مردم در این برنامه ها بیان داشت: همکاری مردم در برگزاری برنامه های دهه کرامت می تواند نقش بسزایی در تاثیرگزاری هرچه بیشتر این برنامه ها داشته باشد.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین هاشم فروزش عضو مولفین کتاب حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری، علیرضا فجری مسوول کارگروه پژوهشی تدوین لایحه حجاب و عفاف، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر حق شناس مسوول گروه زن و مطالعات خانواده پژوهشگاه باقرالعلوم و خانم طیبی مولف کتاب عطر عفاف افراد تجلیل شده عرصه عفاف و حجاب هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها