کد خبر: ۲۲۲۱۷
زمان انتشار: ۱۷:۰۳     ۱۳ مهر ۱۳۹۰

سعید تاجیک در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص جریان حضور فائزه هاشمی در شاه عبدالعظیم و تبعات برخورد با وی نکات ناگفته ای را مطرح کرد.

 

وی با اشاره به عدم برگزاری دادگاه فائزه هاشمی و برگزاری دادگاه خود گفت: این طبیعی است، حتما آنها از ما بهتران هستند، تاریخ نشان داده آنهایی که دستشان به همه جا می رسیده، مشکلی نداشتند و در زمان حاضر نیز متاسفانه با توجه به فتنه گری خانم هاشمی، دادگاه کاری به کارش ندارد.

 

تاجیک در خصوص عدم برخورد با فائزه هاشمی اضافه کرد: سوال من این است که چرا با این جور عناصر برخورد نمی کنند؟ آنهایی که عنادشان مشخص شده و در تمام اغتشاشات حضور داشتند؛ وقتي مادر همین خانم صبح انتخابات می گوید اگر موسوی رای نیاورد مردم بریزند به خیابان، يعني خودشان و سایر اعضای خانواده شان به طور علنی با نظام مخالفت دارند؛ من نمی دانم در ادبیات انقلاب این سخنان به چه معنی است؟

 

وی در خصوص برخورد خود با فائزه هاشمی در شهر ری افزود: عدم واکنش قوه قضائیه به این ساختارشکنی ها منجر به اعتراض یک جوان حزب اللهی شد؛ البته با قبول اینکه آن نوع ادبیات نباید به کار می رفت، به مقامات قضایی گفتم شما چرا با این عناصر برخورد نمی کنید که متاسفانه تا کنون نيز این کار انجام نشده است.

 

این رزمنده سابق دفاع مقدس در رابطه با اطمینان از عدم برخورد دستگاه قضا با هاشمي گفت: هر وقت این خانم را دستگير مي كنند، وی با پررویی تمام دستگاه امنیتی ما را به تمسخر می گیرد؛ یک بار می گوید آمده ام ساندویچ بخورم، یک بار می گوید برای خرید لباس آمده ام؛ من متوجه نمی شوم اگر ایشان از مرکز شهر تهران خرید می کند، چرا در هیچ روز دیگر از سال برای خرید نمی آید.

 

وي ادامه داد: من انتقادم به قوه قضائیه این است که وقتی حضرت آیت الله لاریجانی عزیزمان، نماینده حضرت آقا در راس امور نشسته اند، نباید قضات ترسی از هیچ امری داشته باشند؛ قوه قضائیه بداند اگر کوچکترین قدمی در برخورد با این فتنه گران بردارد، همانند گذشته پشتیبانی ملت را خواهد دید.

 

تاجيك هدف نهایی فتنه را جنگ با اسلام دانست و گفت: در فتنه افرادی آمدند و علیه نظام اسلامی ما که ثمره خون صدها هزار شهید و جانباز است، فعالیت کردند، در حالی که خودشان یک سیلی هم برای این انقلاب نخورده بودند و فقط به خاطر منافع شخصی سعی کردند به انقلاب لطمه بزنند، همه هم فهمیدند هدف اصلی آنها همان طور که در عاشورای 88 نشان دادند تیشه زدن به ریشه اسلام بود.

 

اين نويسنده دفاع مقدس در خصوص بازداشت خود بدون برگزاری دادگاه گفت: به نظر من این صحیح نیست کسی که در جبهه حضور داشته و جانباز شده، هر موقع که خطری برای نظام بوده سینه سپر کرده، به خاطر یک حرف، بدون دادگاه 50 روز در اوین زنداني بشود.

 

وی در رابطه با عملکرد دوگانه دستگاه قضا در خصوص برگزاری دادگاه خود و عدم برگزاری دادگاه فائزه هاشمی بعد از گذشت بیش از دو سال از فتنه گري افزود: من به یکی از بزرگان دستگاه قضا گفتم این قابل قبول نیست که یک خانم بیاید علم مخالفت با جمهوری اسلامی را در دست بگیرد و هر چه بخواهد به مقدسترین ارکان نظام جمهوری اسلامی بگوید.

 

تاجیک گفت: من این را می خواهم بگویم اگر ناسزاگویی در نظام ما جرم دارد، چرا وقتي آن مرجع تقلید خودساخته، رکیک ترین توهین را به رئیس جمهور کرد، کسی از او حتی بازخواست هم نکرد؟ چرا وقتي علی مطهري به دکتر کوچک زاده توهین بسیار زشتي کرد، کسی با وی برخورد نکرد؟ چرا علی مطهری به خود جرات داد در 14 خرداد 89 به امت حزب الله حاضر در حرم امام خمینی (ره) سپاه عمر سعد بگوید؟ چرا با آنها برخورد نمی کنند؟ چرا توهین آنجا جرم شمرده نمی شود؟

 

وي در پایان تنها اندوه خود از ماجرای شاه عبدالعظیم را ناراحتی مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: حرف هایی که زده شد، سوز جگر من و خیلی از حزب اللهی ها بود، من قبول دارم كه ادبیات مناسبی به کار نبردم، اما از این ناراحت نیستم که زندان رفتم و امروز باید محاکمه شوم، تنها غم من این است که چرا دل آقا را به درد آوردم؛ من فقط از این بخش صحبت های آقا سینه ام درد گرفته و خون خونم را می خورد، اما انشاالله تلافی خواهم کرد، انشاالله با ریخته شدن خونم در راه انقلاب این امر را تلافی خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
دادگاه دوست داشتنی ؟؟؟؟
-------
کمپوت میاریم داش سعید . اخ عزیز مثل من میرفتی قرصاتو میخوردی ...
--------
پشت سرم فرزاد جمشیدی داره از جانبازا میگه برنامه پلاک شهدا ؟نمیدونم سردار حجازی مهمونه . جشن کیش بود که !!
یا حق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها