کد خبر: ۲۲۲۴۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «قلباً عاشق اين تيم هستم ولي من نسبت به باشگاه ذوب آهن احساس دين مي کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، محسن مسلمان بازيکني که در نيم فصل دوم ليگ سيزدهم به جمع شاگردان علي دايي پيوست و به همراه پرسپوليس موفق به کسب عنوان نايب قهرماني ليگ برتر و سهميه آسيايي شد.

 

اين ستاره جوان که از ذوب آهن اصفهان به طور قرضي به جمع سرخپوشان اضافه شد، براي اينکه فصل بعد هم بتواند پيراهن پرسپوليس را بر تن کند، بايد منتظر توافق مديران پرسپوليس و ذوب آهن باشد که اتفاقاً هر دو باجناق هستند.

 

مسلمان که به دليل آسيب ديدگي جام جهاني برزيل را از دست داده، همه هدفش درخشش در تيم پرسپوليس و همراهي تيم ملي در جام ملت هاي آسياست.

 

آنچه مي خوانيد ماحصل گفتگوي ما با مرد شمار 77 قرمزها است. کسي که تيفوسي ها به او لقب اينيستا را داده اند.

 

* درست است که متولد اصفهاني؟

- نه من تهران به دنيا آمده ام. شناسنامه ام مي گويد هفتم بهمن ماه 1369.

 

* شناسنامه ات چيز ديگري هم مي گويد؟

- فوتبالم را از 16 سالگي آغاز کردم و به طور حرفه اي با ذوب آهن اصفهان به فوتبال ايران معرفي شدم. من فقط يک خواهر بزرگتر از خودم دارم و در خانواده ما هم هيچ کس فوتبالي نيست. علاقه ام به فوتبال باعث شد بيشتر دوران نوجواني ام به تمرين و مسابقه بگذرد. در واقع به جز فوتبال به هيچ چيز ديگري فکر نکردم.

 

* حتي به درس و مشق؟

- خيلي اهل و درس و مدرسه نبودم. يعني تمرينات زياد اين وقت را به من نمي داد که مثل شاگرد اول ها همه اش بنشينم پاي دفتر و کتاب. ديپلم را که گرفتم، درس و مدرسه را بوسيدم و گذاشتم کنار.

 

* و عکس العمل پدر و مادرت؟

- واقعاً ديوانه فوتبال بودم. براي همين خيلي کاري به کارم نداشتند. مي دانستند که فوتبال در خون من است و نمي توانم بدون آن زندگي کنم.

 

* تو محصول باشگاه ذوب آهن هستي؟

- بله دقيقاً! من کارم را از پايه هاي ذوب آهن شروع کردم تا به تيم بزرگسالان رسيدم. از اين تيم به تيم ملي نوجوانان و جوانان هم رسيدم. براي خدمت مقدس سربازي به ملوان بندر انزلي رفتم و دوباره به اصفهان برگشتم.

 

* تا اينکه سر از پرسپوليس در آوردي؟

- پرسپوليسي ها خيلي وقت بود که خواهان من بودند ولي قسمت نمي شد سرخپوش شوم. نيم فصل ليگ بود که با توافق مسئولان پرسپوليس و ذوب آهن به پرسپوليس آمدم آن هم به صورت قرضي تا پايان فصل. حالا با اتمام ليگ قراردادم با پرسپوليسي ها به پايان رسيده است.

 

* يعني قصد بازگشت به اصفهان را داري؟

- اول از همه بايد بگويم که حضور در پرسپوليس آرزوي دوران کودکي من بوده و قلباً عاشق اين تيم هستم ولي من نسبت به باشگاه ذوب آهن احساس دين مي کنم. ضمن اينکه يک فصل ديگر با اين تيم قرارداد دارم. حالا منتظرم ببينم چه توافقي بين مديران دو باشگاه حاصل مي شود تا تکليفم روشن شود. من تابع تصميم آنها هستم.

 

* ظاهراً علي دايي تو را براي فصل بعد مي خواهد چون از بازيکنان مورد علاقه او هستي.

- بله اين موضوع را شنيده ام و البته از اين بابت خيلي خوشحالم ولي تصميم نهايي را بايد مديران بگيرند. آقايان رحيمي و آذري با هم باجناق هستند و بالاخره با هم مشورت مي کنند تا انشااله تصميم خوبي بگيرند.

 

* حالا تو هم به دايي علاقمندي؟

- کدام بازيکن است که علي دايي را دوست نداشته باشد و نخواهد شاگردي او را بکند. در مورد بزرگي علي آقا زياد صحبت شده و من هم در مورد ايشان فقط مي گويم که خيلي دوستش دارم و کار کردن با او افتخار بزرگي براي من است.

 

* گويا استقلالي ها و امير قلعه‌نویي دنبال تو و پيام صادقيان هستند.

- بالاخره حرف و حديث هميشه و همه جا هست. من و پيام خيلي وقت است که با هم هستيم. امسال هم در پرسپوليس تجربه خوبي با هم داشتيم. ولي همانطور که گفتم براي فصل آينده از بين پرسپوليس و ذوب آهن يکي قسمتم مي شود.

 

* مي گويند با آمدن حدادي فر به پرسپوليس مثلث اصفهاني سرخپوشان شکل مي گيرد.

- قاسم حدادي فر بازيکن بزرگي در فوتبال ايران است. بودن او در هر تيمي غنيمت بزرگي است که توانايي هاي فني‌اش مي‌تواند کمک حال تيم باشد. قاسم در بيرون از زمين هم يک دوست نمونه و دوست داشتني است. البته نمي توان در مورد آينده صحبت کرد ولي اميدوارم بتوانيم دوباره کنار هم بازي کنيم.

 

* البته با حضور آقاي رحيمي مثلث شما به مربع اصفهاني ها تبديل مي شود.

- آقاي رحيمي مدير کاربلدي است که کارنامه بسيار درخشاني در ورزش ما دارند. من آمدن ايشان به پرسپوليس را به فال نيک مي گيرم.

 

* قبول داريد فصل قبل شانسي دوم شديد؟

- اتفاقاً شانسي قهرمان نشديم! اگر روز آخر بازي فولاد مساوي مي شد يا در هفته ماقبل پاياني و در دقيقه 95 از سايپا گل نمي خورديم، الان قهرمان ليگ پرسپوليس بود. اگر 10 درصد از تواني که ما فصل قبل براي مسائل حاشيه اي مصرف کرديم، پاي مسائل فني مي گذاشتيم، اصلاً کار قهرماني پرسپوليس به هفته آخر نمي کشيد.

 

* به اروپا هم فکر مي کني؟

- خيلي زياد! عاشق لاليگاي اسپانيا هستم. آرزو دارم روزي در اين ليگ بازي کنم. البته اگر پيشنهادي از کشورهاي حوزه خليج فارس داشته باشم، لحظه اي درنگ نمي کنم.

 

* چرا؟

- چون خيلي خوب و بي منت پول مي دهند. درست است که به لحاظ فني ليگ برتر خودمان خيلي بهتر از آنهاست ولي آنجا ديگر دغدغه مالي نداري!

 

* جام جهاني را هم که از دست دادي!

- قسمتم نبود. من اين اواخر به اردو هم دعوت شدم ولي پايم خراب بود و خودم از حضور در تيم ملي انصراف دادم. الان هم اصلاً اخبار تيم ملي را دنبال نمي کنم!

 

* چرا؟ مگر دلخوري داري؟

- راجع به اين موضوع صحبت نمي کنم.

 

* راست مي گويند اينيستا را دوست داري؟

- اينيستا را خيلي دوست دارم و از فوتبالش لذت مي برم. بدم نمي آيد واقعاً اينيستاي پرسپوليس باشم!

 

* مشخص است بارسايي نيز هستي!

- اتفاقاً از کودکي يک يوونتوسي دو آتشه هستم و هميشه نتايج اين تيم را دنبال مي کنم.

 

* اين روزها چه کار مي کني؟

- کنار خانواده ام هستم و از زندگي لذت مي برم. اگر وقت کنم به تماشاي تئاتر مي روم و گاهي هم سري به سينما مي زنم. اخيراً فيلم خط ويژه را ديدم و خيلي هم لذت بردم.

 

* پس حسابي اهل سينمايي!

- خيلي علاقمندم که سينما بروم و کارهاي خوب ببينم. هميشه از تماشاي کارهاي اصغر فرهادي لذت مي برم. او کارگردان بزرگي است و سبک کاري اش را خيلي مي پسندم. از بازي بهرام رادان هم لذت مي برم. او بازيگر منحصر به فردي است.

 

* گويا به جز سينما به شيک پوشي هم اهميت مي دهي؟

- خيلي زياد! براي ظاهرم خوب پول خرج مي کنم. از لباس و کفش گرفته تا ساعت و مدل موهايم!

 

* فعلاً هم که مجردي!

- فوتبال که فرصت نمي‌دهد به اينطور مسائل فکر کنم. واقعاً هم به تنها چيزي که الان فکر نمي کنم، ازدواج است. فوتبال حرفه اي دنياي خاص خودش را دارد. الان کنار خانواده ام و احساس آرامش مي کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها