أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۳۰۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم ملي‌پوش اتلتيکو مادريد به احتمال زياد به آخرين ديدار تيمش در لاليگا مقابل بارسلونا نخواهد رسيد.

 

ديگو کاستا در تلاش براي آماده شدن براي حضور در آخرين بازي تيمش در رقابت‌هاي لاليگا مقابل بارسلونا است.

به گزارش فارس، ملي‌پوش برزيلي‌الاصل اسپانيا تساوي يک بر يک خانگي تيمش مقابل مالاگا را از دست داد زيرا از مصدوميت رنج مي‌برد اما روز دوشنبه تمرينات بدنسازي را انجام داد و انتظار مي‌رود در اين هفته به تمرينات عادي برگردد.

کاستا با تيبات کورتوئيس، دروازه‌بان اين تيم تمرين کرد. کورتوئيس نيز در جريان ديدار يکشنبه مصدوم شد اما قطعا شنبه شب در نيوکمپ به ميدان خواهد رفت.

ديگو سيمئونه نيز مطمئن است که کاستا در اين مسابقه به ميدان خواهد رفت و افزود: او عالي پيشرفت کرده است. بايد ببينيم که قبل از مسابقه چه وضعيتي خواهد داشت.

اگر اين مهاجم 25 ساله که در اين فصل 36 گل در 50 مسابقه براي اتلتيکو به ثمر رسانده، آماده باشد، احتمالا در آخرين بازي خود در لاليگا به ميدان خواهد رفت زيرا در تابستان به احتمال زياد راهي چلسي خواهد شد.

بازيکن سابق وايادوليد و سلتاويگو در فهرست اوليه تيم ملي اسپانيا براي رقابت‌‌هاي جام‌جهاني 2014 نيز قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها