کد خبر: ۲۲۴۲۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
رادامل فالکائو عنوان کرد: بعيد است که بتواند فرم مطلوب خود را براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل به دست آورد.

 

کلمبيا که در گروه C با تيم‌هاي ژاپن، ساحل عاج و يونان همگروه است، در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها با نماينده اروپا ديدار خواهد کرد.

رادامل فالکائو، مهاجم گلزن کلمبيا که چند ماهي است به دليل مصدوميت شديد نتوانسته به ميدان برود معتقد است در جام جهاني در بهترين شرايط خود نخواهد بود، چرا که غير ممکن است بتواند تا شروع جام جهاني 2014 برزيل فرم مطلوب خود را به دست آورد.

به نقل از ايسنا، رادامل فالکائو، درباره آخرين شرايط خود براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل، گفت: در هفته‌هاي باقي مانده تا آغاز جام جهاني نسبت به وضعيتم تصميم گيري خواهم کرد. در چند ماه گذشته تلاش زيادي کردم تا بتوانم شرايط مطلوب خودم را به دست آورم. قرار است به همراه پزشکانم يک هفته‌ قبل از شروع جام جهاني وضعيت نهايي زانويم را بررسي کنيم. اما بعيد مي دانم که بتوانم آمادگي کاملم را براي حضور در جام جهاني به دست آورم.

خوزه نستور پکرمن، سرمربي تيم ملي کلمبيا نام رادامل فالکائو را در فهرست اول اين کشور براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل قرار داد. اين مربي تا دوم ژوئن فرصت دارد تا فهرست 23 بازيکن خود براي حضور در جام جهاني را اعلام کند و تا آن روز بايد وضعيت فالکائو بررسي شود.

فالکائو در ادامه گفت: چند روزي است که پا به توپ شده‌ام و به همين خاطر احساس خوبي دارم. اما هنوز نتوانسته‌ام تمرينات گروهي را آغاز کنم. بعيد‌ مي دانم که بتوانم تا آغاز جام جهاني 2014 برزيل شرايط مطلوبي را به دست آورم.

مهاجم گلزن کلمبيا و تيم موناکوي فرانسه در پايان درباره شانس موفقيت تيمش در جام جهاني 2014 برزيل ، گفت: کسي فکرش را نمي‌کرد که اروگوئه در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به جمع چهار تيم نهايي برسد. تيم ما امسال ترکيب خوبي دارد و من مطمئنم که مي‌توانيم يکي از تيم‌هاي خوب جام باشيم.

کلمبيا آخرين بار در جام جهاني 1998 فرانسه حضور داشت، اما نتوانست از مرحله گروهي صعود کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها