کد خبر: ۲۲۵۷۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي تيم اتلتيکومادريد دليل درگيري لفظي‌اش با مدافع فرانسوي رئال مادريد در فينال ليگ قهرمانان اروپا را توضيح داد.

 

شب گذشته (شنبه) در فينال ليگ قهرمانان اروپا کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي رئال مادريد با خوشحالي‌ پس از گلي که آن را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند، بسياري از هواداران اتلتيکومادريد را عصباني کرد. خوشحالي زايد‌الوصف او در حالي بود که رئال 3 بر يک از اتلتيکومادريد پيش بود و تنها چند دقيقه به پايان بازي مانده بود.

به نقل از تسنيم، عصبانيت هواداران اتلتيکو دوچندان شد زماني که رافائل واران هم در دايره مياني ميدان در حالي که پشت به دروازه خودي حرکت مي‌کرد توپ را به سمت نيمکت اتلتيکومادريد شليک کرد که در اين لحظه علاوه بر هواداران، ديه‌گو سيمئونه سرمربي اتلتيکومادريد هم از کوره در رفت. بلافاصله پس از اين اتفاق سيمئونه به سمت زمين بازي هجوم برد و مدافع جوان فرانسوي اتلتيکومادريد را تهديد کرد.

در اين بين مداخله آنخل دي‌ماريا و داور بازي مانع از بالا گرفتن درگيري شد و قائله در نهايت با اخراج سيمئونه از نيمکت پايان يافت.

سيمئونه در کنفرانس خبري پس از بازي درباره اتفاقي که افتاد گفت: واران با شوت کردن توپ به سمت من، مرا عصباني کرد. براي من به عنوان کسي که از واران بزرگترم تحمل چنين بي‌احترامي سخت بود و نتوانستم آن را ناديده بگيرم.

سرمربي آرژانتيني روخي‌بلانکو در ادامه بابت اقدام ناپسند خود عذرخواهي کرد و اظهار داشت: مي‌دانم که واکنشم حرکت اشتباهي بود. واران بازيکن جواني است و آينده درخشاني دارد.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها