کد خبر: ۲۲۶۳۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي جديد تاتنهام با ابراز رضايت از عقد قرارداد با سفيدپوشان لندن، به هواداران اين تيم وعده بازي‌هاي چشم‌نواز و هجومي را داد

 

مائوريسيو پوچتينو، سرمربي جديد تيم فوتبال تاتنهام پس از عقد قراردادي پنج ساله با سفيدپوشان لندن اظهار داشت: تاتنهام باشگاهي باپرستيژ و داراي تاريخچه‌اي غني است. باعث افتخار من است که فرصت مربيگري در اين تيم را به دست آورده‌ام. ترکيب تاتنهام پر از ستاره‌هاي تراز اول است که من براي کار کردن با آنها لحظه‌شماري مي‌کنم.

به نقل از تسنيم، اين مربي آرژرانتيني افزود: تاتنهام در سراسر دنيا تيمي پرطرفدار است و من شور و اشتياقي را که هوادارانش نسبت به اين تيم دارند، تحسين مي‌کنم. ما قصد داريم فوتبالي هجومي و در عين حال توأم با موفقيت را براي هواداران به نمايش بگذاريم.

مائوريسو پوچتينو در حالي جاي تيم شروود را در تاتنهام خواهد گرفت که در فصل اخير نتايج تحسين‌برانگيزي به همراه ساوتهمپتون کسب کرد و اين تيم را در پايان فصل به رده هشتم جدول رده‌بندي ليگ برتر رساند که اين بهترين موفقيت اين تيم در ليگ برتر است.

پوچتينو پيش از مربيگري در ساوتهمپتون به عنوان سرمربي تيم فوتبال اسپانيول توانست براي خود اعتبار کسب کند، وقتي که به همراه اين تيم بازي‌هاي هجومي و با پرس حريف از خط حمله را به نمايش گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها