کد خبر: ۲۲۶۵۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
پیراهن زننده نخستین گل بازی تیم ملی فوتبال کشورمان به آمریکا با قیمتی غیرقابل تصویر فروخته شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پيراهني كه حميد استيلي با آن دروازه آمريكا را باز كرده بود شب گذشته با قيمت يك ميليارد و پانصد و شصت ميليون تومان به فروش رسيد.

 

در اين مراسم كه با حضور جمعي از پيشكسوتان فوتبال و هنرمندان سينما و تلويزيون برگزار شد، براي دقايقي اين پيراهن ميلياردي گم شده بود كه با تلاش دست‌اندركاران اين برنامه پيدا شد!

 

جالب است بدانید این پیراهن چند برابر پیراهن پائولو مالدینی که در کشورمان برای امور خیریه و توسط پایان رافت به فروش گذاشته شده بود، فروخته شد.

 

حميد استيلي در مراسم فروش پيراهنش علاوه بر تعريف كردن خاطره تكراري خواب ديدن مادرش شب قبل از بازي برابر آمريكا، به حاضرين در مراسم گفت: «بدون شك اين پيراهن اگر دست من بود تا حالا سالم نمانده بود. مادرم از اين پيراهن مراقبت مي‌كرد و من حتي يك عكس از اين پيراهن ندارم!»

 

بلافاصله بعد از اين صحبت‌ها از دست‌اندركاران برنامه خواسته شد پيراهن را بياورند تا استيلي با آن عكس يادگاري بيندازد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از اینكه پیراهنش یك میلیارد و پانصد و شصت میلیون تومان به فروش رسید حسابی به وجد آورد و در جمع حضار گفت: «همه به من می‌گفتند این پیراهن با ملبغ خوبی به فروش نمی‌رسد و این كار را نكن اما دیدید كه پیراهن من از پیراهن پائولو مالدینی هم بیشتر به فروش رسید. از این بابت خیلی خوشحالم و از همه دوستانم تشكر می‌كنم.»

 

یكی از حواشی جالب برنامه شب گذشته، معرفی حمید استیلی از سوی مجری برنامه بود. سلیمی، مجری شبكه یك سیما كه اجرای این برنامه را نیز عهده‌دار بود، در توصیف حمید استیلی از صفت "خوش‌تكنیك" استفاده كرد كه باعث تعجب و حیرت اهالی رسانه شد. دوندگی و جنگندگی در میانه میدان شاید توصیف قابل قبولی برای گلزن تیم ملی برابر آمریكا باشد اما انگ خوش‌تكنیكی قطعا به حمید خان نمی‌چسبد!

 

در خصوص فروش ميلياردي پيراهن حميد استيلي ذكر اين نكته ضروري است كه مراسم به‌صورت گلريزان برگزار شد و هر كدام از پيشكسوتان فوتبال مبلغي را به اين امر خير اختصاص دادند.

 

حميدرضا سياسي با اهداي مبلغ يك ميليارد و صد تومان، بيشترين كمك مالي را به خريد پيراهن استيلي كرد. سياسي به نيت يازده بازيكني كه در زمين بازي مي‌كنند چنين مبلغي را اهدا كرد.

 

شنيدن خبر كمترين كمك مالي اما جالب‌تر است؛ در ميان كمك‌هاي چند ده ميليوني پيشكسوتان فوتبال از جمله علي انصاريان و بهروز رهبري‌فرد، پسربچه‌اي 12 ساله با اهداي 50 هزار تومان از پول توجيبي‌هايش، كوچكترين عضو شركت‌كننده به لحاظ سني در اين مراسم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها