کد خبر: ۲۲۶۸۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي اسپانيا اعلام کرد خسوس ناواس، ايتوراپسه و آلبرتو مورنو در جام جهاني 2014 برزيل حضور نخواهند داشت.

 

ويسنته دل بوسکه ، سرمربي تيم ملي اسپانيا پس از پيروزي تيمش برابر بوليوي با تمجيد از فرناندو تورس، گفت: من به فرناندو تورس اعتماد دارم و به همين دليل است که او اينجاست. از بازي او کاملا راضي هستم و تلاش خواهم کرد تا او بتواند بازي‌هاي خوب خود را تکرار کند.

به نقل از ايسنا، سرمربي تيم ملي اسپانيا در ادامه اعلام کرد: خسوس ناواس، ايتوراپسه و آلبرتو مورنو از فهرست اوليه او براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل خط خواهند خورد.

دل بوسکه درباره فهرست بازيکنانش براي جام جهاني 2014 برزيل، گفت: خسوس ناواس در طول چند هفته‌ گذشته توانسته مراحل درمان خود را به خوبي پشت سر بگذارد، اما حقيت اين است که او دو ماه است که هيچ بازي انجام نداده است و به همين خاطر در شرايط بازي نيست. من ترجيح مي‌دهم که يک بازيکن آماده‌تر را در پست او براي جام جهاني انتخاب کنم.

سرمربي تيم ملي اسپانيا در ادامه گفت: به ايتوراپسه و مورنو گفته‌ام که در جام جهاني 2014 برزيل حضور نخواهند داشت، مگر اين که اتفاق ديگري بيفتد.

دل بوسکه 63 ساله درباره وضعيت مصدومان تيمش قبل از حضور در جام جهاني، گفت: در حال حاضر خوآن فران و ديگو کاستا با مصدوميت دست و پنجه نرم مي‌کنند. آخرين شرايط آنها را بررسي خواهم کرد و تصميمم را براي حضور اين دو بازيکن در جام جهاني خواهم گرفت. منتظر نظر کادر پزشکي تيم هستيم تا ببينيم امکان حضور اين دو بازيکن در جام جهاني هست يا خير.

اسپانيا در جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي هلند، شيلي و استراليا همگروه است و در اولين ديدار خود در شهر سالوادور برابر هلند به ميدان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها