کد خبر: ۲۲۹۸۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان معتقد است که در جام جهاني فشاري روي آنها وجود ندارد.

 

به گزارش پایگاه 598،   هافبک کناري تيم فوتبال فولام براي آغاز رقابت‌هاي جام جهاني و برگزاري اولين ديدار تيمش در گروه F جام جهاني برابر نيجريه آماده است و مي‌گويد که ايران مي‌تواند در برزيل شگفتي‌ساز شود.

تعداد اندکي در ايران وجود دارند که براي صعود اين تيم از گروهش شانس قائل هستند، گروهي که در آن آرژانتين و بوسني‌وهرزگوين نيز وجود دارند. با اين وجود اشکان دژاگه که پيش از اين در سطح بالايي از فوتبال آلمان و در تيم زير 21 سال اين کشور بازي کرده، به همراه ديگر بازيکنان ايران آماده است تا خيلي‌ها را شگفت‌زده کند.

دژاگه در گفت‌وگويي که با سايت رسمي باشگاه فولام داشته، عنوان کرده است: ما براي بازي‌هاي جام جهاني آماده شده‌ايم و شايد کسي از ما انتظار پيروزي نداشته باشد اما شايد بتوانيم خيلي‌ها را شگفت‌زده کنيم.

وي ادامه داد: اين چهارمين بار است که ايران به جام جهاني رسيده اما تنها موفقيتش کسب يک پيروزي بوده و اگر اين بار بتوانيم از مرحله گروهي صعود کنيم که تا به حال اتفاق نيفتاده، يک کار بزرگ کرده‌ايم. من فکر مي‌کنم اين شانس را داريم.

هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان با بيان اينکه ايران مي‌تواند از گروهش صعود کند، يادآور شد: خوشبختانه در آرامش خاطر بازي مي‌کنيم و در جام جهاني هيچ فشاري روي ما وجود ندارد. ما در گروه دشواري حضور داريم و بايد با آرژانتين، بوسني‌وهرزگوين و نيجريه بازي کنيم. قطعاً کار ما آسان نخواهد بود اما شما نمي‌توانيد هيچ چيز را در فوتبال پيش‌بيني کنيد و اينکه قرار است چه اتفاقي رخ دهد.

دژاگه ادامه داد: اين بزرگترين رويداد در چند سال اخير بوده که براي ايران پيش آمده است و اميدوارم که بتوانيم براي کشورمان افتخار آفريني کنيم. ما بازيکنان خوبي هم در تيم‌مان داريم. رضا قوچان‌نژاد که مهاجم چارلتون اتلتيک است، عليرضا جهانبخش بازيکن تيم نايمخن که در ليگ هلند بازي مي‌کند و دنيل داوري که در آلمان و اينتراخت برانشويگ بازي کرده است.

حضور در جام جهاني مطمئناً اوج کار يک فوتباليست محسوب مي‌شود و بزرگترين رويداد ورزشي در زندگي حرفه‌اي هر بازيکني است. دژاگه نيز همراه با ايران، برابر نيجريه و در کوريتيبا کارش را در اين رقابت‌ها آغاز خواهد کرد.

هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان با اشاره به حضورش در جام جهاني گفت: براي يک فوتباليست هيچ‌چيز بهتر از اين نمي‌شود.

دژاگه که در هفته‌هاي آخر ليگ برتر براي فولام پنج گل به ثمر رساند، افزود: حضور در جام جهاني براي هر بازيکن جواني يک رؤياست. اين اولين جام جهاني است که تجربه مي‌کنم و اکنون کمي عصبي هستم اما بسيار هيجان زده‌ام.

وي همچنين به خاطراتش از جام‌هاي جهاني اشاره کرد و يادآور شد: اولين دوره از مسابقات جام جهاني که من به ياد دارم، جام جهاني 94 بود که روبرتو باجو در فينال برابر برزيل پنالتي را از دست داد و ايتاليا شکست خورد.

هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: من از سال 94 به بعد جام جهاني را تماشا کردم اما جام جهاني 90 ايتاليا را از روي DVD ديدم. مسابقه‌اي که آلمان غربي در ضربات پنالتي انگليس را شکست داد. در آن دوره آلمان موفق شد جام جهاني را بالاي سر ببرد. البته من آن موقع فقط چهار سال داشتم اما همسايه‌مان در آلمان مي‌دانست که من فوتبال را دوست دارم و به همين دليل يک DVD از تورنمنت جام جهاني 90 را به من داد که در بسياري از اوقات آن را مي‌ديدم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها