کد خبر: ۲۳۰۷۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
نوراللهی:
فوتبالیست گلستانی تیم فولاد یزد گفت: پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و تاکید سرمربی این تیم قرارداد 3 ساله با این باشگاه بستم.

احمد نوراللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: من به عنوان سهمیه زیر 23 سال تیم فوتبال پرسپولیس به حساب می آیم و به این تیم اضافه شده ام.

وی که در حال حاضر برای اولین بار در اردوی تیم ملی امید حضور دارد افزود: دو سال پیش در تیم راه آهن تست داده بودم که آقای دایی من را انتخاب کرد، همان سال از تراکتورسازی هم پیشنهاد داشتم اما تیم فولاد یزد رضایتنامه ام را نداد و در فولاد ماندم.

وی توضیح داد: امسال هم از تیم های گسترش فولاد، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم در این مقطع به پرسپولیس بروم.

وی گفت: پست اصلی من هافبک دفاعی است و با تمام قدرت تمرین می کنم تا بتوانم باز هم نظر مربی تیم پرسپولیس را جلب کنم و در ترکیب قرار بگیرم.

احمد نوراللهی که اصالتا اهل شهرستان آزادشهر استان گلستان است ادامه داد: در ۱۶ سالگی به تیم نوجوانان فولاد یزد رفتم و پس از آن در تیم های پایه فولاد یزد به مدت چهارسال در این باشگاه بازی کردم.

وی افزود: زمانی که تنها ۱۸ سال سن داشتم خودم را به عنوان بازیکن ثابت تیم بزرگسالان فولاد یزد در لیگ دسته اول ایران معرفی کردم و فصل گذشته تا پیوستن به تراکتورسازی تبریز پیش رفتم اما در آخرین لحظه در یزد ماندگار شدم.

نوراللهی که بیشترین دقایق بازی در این باشگاه یزدی را به نام خود ثبت کرده گفت: قبل از رفتنم به یزد در شموشک گلستان بازی می کردم و به خاطر عشقی که به فوتبال داشتم به یزد رفتم و تست دادم و از پایه های تیم فوتبال یزد شروع کردم.

وی که بازیش را از شهرداری آزاد شهر شروع کرده است ادامه داد: امکانات در گلستان پایین بود وتیمی وجود نداشت اما استعداد های خوبی داشتیم و به همین دلیل برای پیشرفت باید در یک استان دیگر کار را ادامه می دادم.

وی در خصوص فوتبال گلستان گفت: بعد از حضور تیم فوتبال اتکا در استان فوتبال این منطقه در کشور مطرح شد اما من تا به حال به دلیل این که فولاد یزد با اتکا در لیگ لیک در یک گروه نبودند مقابل اتکا بازی نکرده ام. اتکا با زحمت مربیانش و مجموعه خوبی که داشت توانست صعود کند و امیدوارم در فصل آینده به موفقیت های خود ادامه دهد.

وی که با به ثمر رساندن چهارگل از فاصله سی متری ستاره بی چون و چرای باشگاه فولاد یزد در لیگ یک بود افزود: بازی در پرسپولیس آرزوی هر فوتبالیستی است و از بچگی به این تیم علاقه مند بودم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای گلستان باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها