کد خبر: ۲۳۰۸۰۵
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
نيمه نخست جدال تيم‌هاي بلژيک و الجزاير در پانزدهمين بازي از رقابت‌‌‌هاي جام جهاني 2014 با پيروزي يک گله نماينده آفريقا به پايان رسيد.
به گزارش 598،شدر اولين بازي از گروه H جام جهاني 2014 برزيل، امروز (سه‌شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران تيم‌هاي ملي بلژيک و الجزاير در ورزشگاه مينيرائوي شهر بلو هوريزونته به مصاف هم رفتند که اين بازي در پايان نيمه اول با نتيجه يک بر صفر به سود الجزاير خاتمه يافت.

بلژيک با حضور ستار‌ه‌هاي هجومي مانند ادن ازار، وينسنت کمپاني و روملو لوکاکو در ترکيب خود،‌ همانطور که انتظار مي‌رفت ارائه بازي هجومي را در دستور کار خود قرار داد و از نظر زمان مالکيت توپ هم بر حريف آفريقاي خود برتري داشت. اين تيم با تکيه بر قدرت حفظ توپ بازيکنانش بر الجزاير که در يک سوم دفاعي خود خيمه زده بود فشار زيادي وارد آورد اما هيچ موقعيتي خطرناکي براي گلزني به دست نياورد.

اين روند تا دقيقه 24 ادامه داشت تا اينکه الجزاير برخلاف جريان بازي به گل رسيد. نماينده قاره سياه در يک ضدحمله از سمت چپ توسط فائوزي غلام توپي را روي دروازه بلژيک فرستاد که يک موقعيت عالي گلزني را براي فقولي فراهم کرد اما فرتونگن، مدافع بلژيک او را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد. فقولي خود پشت اين ضربه پنالتي ايستاد و با فريب تيبا کورتوا اولين گل الجزاير در جام جهاني از سال 1986 را به ثمر رساند.

پس از اين گل فشار حملات بلژيک بيشتر شد اما اين حملات به جايي نرسيد تا الجزاير به عنوان تيم پيروز راهي رختکن شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها