کد خبر: ۲۳۰۸۴۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۷     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
۲۳ خرداد ۹۳ چند زن قبل از بازی تیم ملی والیبال ایران و برزیل پشت در استادیوم آزادی تجمع کردند تا تصاویر این حضور فوراً در سایت بی‌بی‌سی فارسی منتشر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، (1) 23 خرداد 93 چند زن قبل از بازی تیم ملی والیبال ایران و برزیل پشت در استادیوم آزادی تجمع می‌کنند؛ لیدر این جمع 4، 5 نفره «ژیلا بنی یعقوب» است که بی بی سی وی و دوستانش را در کمال تعجب «زنان ایرانی» نامگذاری می‌کند.
 
 
 
(ژیلا بنی یعقوب نفر دوم از سمت راست)
 
تصاویر این حضور فورا در سایت بی‌بی‌سی فارسی با این تیتر منتشر می‌شود: «زنان ایرانی، پشت درهای بسته استادیوم آزادی».
 
 
 
 
 بی‌بی‌سی در این باره می‌نویسد: «عکس‌هایی که در این مجموعه می‌بینید در «شبکه‌های اجتماعی» منتشر شد و زنان ایرانی را پشت درهای بسته استادیوم آزادی نشان می‌دهد».
 
(2) دو شب بعد شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در یکی از «شبکه های اجتماعی» می‌نویسد: «امروز در هیئت دولت به ممنوعیت ورود زنان به سالن مسابقات والیبال اشاره کردم و مراتب اعتراض و ناامیدی نسل جوان را از این موضوع اعلام کردم. به ویژه آنکه تماشای این مسابقات ظاهراً در دوره‌های قبلی برای دختران و زنان محدودیتی نداشته است و ایجاد محدودیت در دوره دولت تدبیر و امید مایه تعجب شده است».
 
 
مولاوردی در حاشیه جلسه هیات دولت(نفر سمت راست)
 
(3) مولاوردی سپس در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در خصوص احتمال حضور زنان در مسابقات والیبال ایران- لهستان و ایران- ایتالیا،تصریح می‌کند که «ما تمام تلاشمان را می کنیم و به رایزنی هایمان ادامه می دهیم».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها