أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۱۴۶۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
هرچند نان سفید عامل چاقی و اضافه وزن است، اما از سویی باعث افزایش باکتری‌های مفید روده می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، تغذیه و سلامت مصرف کنندگان نان در طی یک مدت مورد مطالعه قرار داده شد و محققان دریافتند افرادی که نان سفید مصرف می‌کنند (باگت، سنتی و...) احتمال ابتلا به بیماری‌های مانند آنفولانزا و حتی سرطان معده و روده در آنها کمتر است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، زمانی که میزان کافی از مواد درون نان‌های سفید در روده و معده وجود نداشته باشد، فرد بیشتر مستعد ابتلا به بیماری‌های واگیر دار خواهد بود.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند، نان‌های سفید باعث افزایش باکتری‌های سفید در بدن می‌شوند، این در حالی است که خانواده‌ها باید خرید نان‌های لواش و تافتون را به حداقل برسانند و مصرف نان باگت و نان‌های سفید را به سبد غذایی خود اضافه کنند.

همچنین مصرف بیش از ۲ وعده از این نان‌ها در طول روز باعث افزایش وزن و چاقی شدید خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها