کد خبر: ۲۳۲۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۰
بعد از اینکه آمریکایی ها با طرح اتهامات جدیدشان علیه ایران سعی کردند تا با راه انداختن یک جنگ روانی اذهان مردم کشورشان و جهانیان را از بحران اقتصادی و اعتراضات گسترده در این کشور منحرف سازند و اهداف شوم پشت پرده این سناریو بارها مرود انتقاد بسیاری از کارشناسان آمریکایی و بین المللی و حتی مردم عادی این کشور قرار گرفت به گونه ای که کاربران سایت الکس جونز مستند ساز معروف نیز در اینباره معتقدند که هدف آمریکا از طرح چنین اتهاماتی علیه ایران، در سر پروراندن اهداف شوم جنگ افروزی می باشد.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، الکس جونز (Alex Jones) همان محقق و پیگیر مسائل ایلومناتی و فراماسون و نظم نوین جهانی(New World order) ،  اینبار نه با فیلم و مستندهای افشاگرانه و جنجالی اش بلکه با طرح یک سئوال در قالب نظرسنجی، سعی کرده تا به دولتمردان این کشور بفهماند که این روزها حتی مردم عادی نیز از نقشه ها و اهداف شوم مقاماتشان آگاه هستند.

وی در قالب یک نظرسنجی در سایتش از کاربران سئوال کرده که " آیا هدف آمریکا از طرح اتهامات جدید علیه ایران را جنگ افروزی می دانند یا خیر؟"

 کاربران سایت وی نیز که این روزها ماهیت ضد انسانی و مخالف حقوق بشری آمریکا را بوضوح شناخته اند ، در پاسخ به این سئوال ۷۰% شرکت کنندگاه در این نظرسنجی پاسخ مثبت و ۳۰% دیگر پاسخ منفی را انتخاب کرده اند.



گفتنی است، اوباما در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهوری کره جنوبی که شبکه العربیه بلندگوی تبلیغاتی رژیم سعودی آن را به طور مستقیم پخش کرد، در خصوص توطئه ادعایی برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن مدعی شد: برخی افراد وابسته به دولت ایران در این توطئه ترور دست دارند، اگر مدرک و دلیل نداشتیم ایران را متهم نمی کردیم.

رئیس جمهوری آمریکا با ادعای اینکه" برای ایجاد دولتی در ایران که با ملت خود همراهی نشان دهد، تلاش خواهیم کرد" عمق کینه ورزی و خصومت خود با ملت ایران را نشان داد و از توطئه خطرناک خود علیه کشورمان پرده برداشت.

"بروس رايدل"(Bruce Riedel) افسر بازنسسته سازمان سيا كه زماني مسئوليت دفتر خاور نزديك و جنوب آسيا در شوراي امنيت ملي كاخ سفيد را برعهده داشت، به خبرگزاري اينترپرس سرويس گفت: "اين مسئله كاملاً مشكوك به نظر مي‌رسد. اينكه ايران در عمليات‌هاي ترور دخالت دارد مطلب جديدي نيست. اما اينكه براي اهداف خود از يك كارتل مواد مخدر مكزيكي استفاده نمايد، ادعاي جديدي است."
در همین راستا و در واکنش به موج تبلیغات جدید آمریکا علیه ایران و رو شدن دست این رژیم استکباری، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای که در سفر استانی کرمانشاه به سر می برند، بارها به آمریکایی ها درباره عواقب خطرناک این تصمیم شوم آنها هشدار داد.

معظم له در مراسم مشترك يگان های نظامی و انتظامی مستقر در استان كرمانشاه عصر پنج شنبه و در محل پادگان لشگر 81 زرهی نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران در سخنانی با اشاره به اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ايران در سه دهه گذشته تأكيد كردند، امروز ملت ايران، نظام جمهوری اسلامی و نيروهای مسلح در ميان ملتهای منطقه عزيز و مورد احترام هستند.

حضرت امام خامنه ای علت اصلی تلاش قدرتهای استكباری برای ايران هراسی و اسلام هراسی را عزت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی ايران در منطقه دانستند و خاطر نشان كردند:  تكرار شيوه های ابلهانه و بی خاصيت سياستگذاران درمانده و پريشان غربی برای ايران هراسی، باز هم نتيجه نخواهد داشت و بار ديگر طعم تلخ شكست را خواهند چشيد.

ايشان افزودند: رژيم مستكبر آمريكا گرفتار مشكلات و باتلاق هايی شده كه نتيجه سياستها و عملكرد غلط اين رژيم است.

رهبر معظم  انقلاب اسلامی تأكيد كردند: راه خلاصی آمريكا از اين باتلاق ها همچون باتلاق افغانستان، شيوه های مادی، نگاه متكبرانه و روحيه تجاوزكارانه نيست بلكه راه حل، روش جمهوری اسلامی ايران يعنی منطق، عقل و معنويت است.

ايشان با اشاره به شكست رژيم صدام و قدرتهای حامی اين رژيم از جمله شيطان بزرگ آمريكا، در جنگ تحميلی 8 ساله، خاطر نشان كردند:ايستادگی و پيروزی ملت ايران در جنگ تحميلی، به دنيا ثابت كرد كه تهاجم به جمهوری اسلامی ايران پُرهزينه است.

ایشان همچنین دیروز در جمع مردم گیلانغرب با اشاره به تهمت هاي تروريستي اخير آمريكا به جمهوري اسلامي ايران تأكيد كردند: دشمن براي منزوي كردن ملت ايران و گسترش ايران هراسي يقه مي دَرّاند و جان مي كند اما همانند گذشته جز نفرت بي پايان ملتها از رژيم آمريكا و افزايش علاقه مردم به شعارهاي پر افتخار ملت ايران هيچ نتيجه اي بدست نمي آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها