کد خبر: ۲۳۲۵۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۴ تير ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: تا به اينجاي کار به نقل و انتقالات استقلال نمره قبولي مي‌دهم.

 

به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده در مورد اينکه در ايام ماه رمضان تمرينات استقلال چه زماني برگزار مي‌شود اظهار داشت: من هنوز ابلاغيه سازمان ليگ را نخواندم اما قطعا طبق آيين‌نامه رفتار مي‌کنيم.

به نقل از فارس، وي در خصوص اينکه کمپ استقلال شرايط تمرين زير نور را دارد، گفت: بعيد است که کمپ استقلال چنين شرايطي داشته باشد.

افشارزاده در ارتباط با اينکه روز گذشته ساموئل هافبک فصل گذشته آبي‌پوشان براي گرفتن مطالباتش اقدام کرده است گفت: من ساموئل را نديدم اما قطعا پول بازيکناني که طلب دارند داده مي شود. ما در حال حل کردن مشکلات هستيم. خيلي از چک‌هايي که اين روزها صادر کرديم بخشي از آن مربوط به همين بازيکناني است که طلب دارند. امروز هم قرار است قسط دوم اسپانسر پرداخت شود و قطعا پول براي امور مختلف تقسيم مي‌شود چون در فصل نقل و انتقالات هم هستيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا قسط اولي که اسپانسر داده بود همه خرج شد، گفت: بله همه آن 3 ميليارد را خرج کرديم. اين باشگاه خرج زياد دارد و تعداد طلبکاران از باشگاه زياد است.

مديرعامل استقلال در مورد اينکه مهدي پاشازاده در تمرينات شرکت نمي کند و آيا حضور او در اين تيم منتفي است، گفت: ظاهرا او در تبريز در تيمي مشغول بوده و منتظريم که مشکلش را برطرف کند. هنوز نام او در ليست مربيان هست و امير قلعه‌نويي هم چيزي در اين باره نگفته است.

افشارزاده در خصوص شايعه حضور دروازه بان غنا در استقلال عنوان کرد: هنوز چيزي قطعي نيست. ما سه چهار دروازه‌بان خوب صحبت کرده‌ايم اما تا هفته آينده حضور يکي از آنها قطعي مي شود.

وي در اين باره که مگر دروازه‌بان خوب خارجي خرج زيادي ندارد،گفت: بالاخره بايد پول خوب به دروازه‌بان خوب بدهيم اما سعي مي کنيم که سقف را رعايت کنيم.

مديرعامل آبي پوشان همچنين در مورد وضعيت جاسم کرار عنوان کرد: او يک مشکل شخصي دارد که در حال برطرف کردن آن هستيم و اگر اين مسئله حل شود قطعا به ايران مي آيد.

افشارزاده در اين خصوص که گفته مي‌شود مبلغ اين بازيکن بالاست و در اين حالت بهتر نيست تيموريان را حفظ کنند، گفت: ما به هيچ بازيکني پول زياد نمي دهيم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه در نقل و انتقالات چه نمره‌اي به خودش مي‌دهد، گفت: من فعلا نمره قبولي مي دهم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها