کد خبر: ۲۳۳۳۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۷     ۰۸ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،لوک شاو، دفاع چپ جدید منچستریونایتد که با قراردادی 33 میلیون پوندی از ساوتهمپتون به شیاطین سرخ پیوسته است، می‌گوید برای بردن جام و مدال به شیاطین سرخ پیوسته است نه پول. قرارداد 4 ساله شاو 19 ساله او را با حقوق هفتگی 100 هزارپوند در هفته به پردرآمدترین نوجوان فوتبالیست دنیا تبدیل می‌کند اما او می‌گوید هدفش از پیوستن‌ به منچستری‌ها ثروتمند شدن نبوده است.

فروش‌ شاو به منچستریونایتد، یک میلیون پوند بیشتر از پولی است که ساوتهمپتون در سال 2001 خرج احداث استادیومش، سنت ماری کرد. با این قرارداد همچنین شیاطین سرخ رکورد قبلی خود برای عقد قرارداد با یک بازیکن نوجوان که قراردادی 6/25 میلیون پوندی با وین رونی بود را شکستند.

شاو گفت: «منچستریونایتد بزرگترین باشگاه دنیا است و همیشه هم بهترین خواهد ماند. دلیل اصلی من برای پیوستن به این تیم بردن جام بود. من می‌خواهم جام‌های زیادی ببریم و پیوستن به منچستریونایتد این فرصت را در اختیار من قرار می‌دهد. می‌خواهم به روند پیشرفتم ادامه دهم و منچستر برای این کار مکانی ایده‌آل است. بی‌صبرانه منتظر آغاز این فصل جدید از زندگی‌ام هستم و می‌خواهم در این تیم از بازیکنان طراز اولی که دارد چیزهای زیادی یاد بگیرم.»


با پیوستن شاو به منچستری‌ها انتظار می‌رود که او گزینه اول لوییز فان‌خال، برای پوشش سمت چپ خط دفاع تیم باشد و این به معنای نیمکت نشین شدن پاتریس اورای فرانسوی است، اورایی که به تازگی قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کرده است.

شاو با ابراز خرسندی از همکاری با فان‌خال و دستیار او رایان گیگز و دیگر ستاره‌های منچستریونایتد، اظهار داشت: «برای کار کردن با آنها بسیار هیجان دارم. در اردوی تیم ملی انگلیس در جام جهانی با منچستری‌ها حرف زدم و آنها از من درباره روند قراردادم با تیم سوال پرسیدند. گفت و گوهای زیادی داشتیم و خوب شد که فرصتی به دست آوردم تا با هم‌تیمی‌های جدیدم قبل از آغاز همکاری‌مان آشنا شوم. اگر این فرصت را به دست نمی‌آوردم و بدون شناخت از هیچ یک از بازیکنان تیم به آنها می‌پیوستم شرایطی سخت را تجربه می‌کردم. حالا اما 4 بازیکن از تیم جدیدم را می‌شناسم و این به من کمک زیادی می‌کند.» لوک شاو دومین خرید تابستانی منچستریونایتد پس از خرید آندر هررا، هافبک اتلتیکو بیلبائو است. شیاطین سرخ امیدوارند که آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی یوونتوس را هم با قراردادی 30 میلیون پوندی به خدمت بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها