کد خبر: ۲۳۳۳۲۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۰۸ تير ۱۳۹۳

 به گزارش 598،با وجود مجازات سنگینی که فیفا برای لوییس سوارز در نظر گرفته است و این مهاجم اروگوئه‌ای را چهار ماه از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم می‌کند، لیورپول قصد ندارد او را مفت از دست بدهد و تنها در صورتی که پیشنهادی 80 میلیون پوندی دریافت کند حاضر به فروش این بازیکن 27 ساله می‌شود.

جنجال اخیر سوارز در بازی تیم‌های ملی اروگوئه و ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 او را تا پایان ماه اکتبر از همراهی لیورپول محروم می‌کند. در این 4 ماه لیورپول 9 بازی در لیگ برتر از جمله 3 بازی مهم برابر منچسترسیتی، تاتنهام و اورتون انجام می‌دهد، سه بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دارد و حداقل یک بازی هم در جام اتحادیه انگلیس انجام می‌دهد که سوارز در هیچ کدام آنها حضور ندارد. این مساله سبب شده بود تا شایعاتی در خصوص برنامه لیورپول برای خلاص شدن از شر مهاجم جنجال‌سازش و فروش او به بارسلونا یا رئال مادرید که مشتریان پر و پا قرص او هستند منتشر شود. با وجود محرومیت 4 ماهه سوارز بارسلونا همچنان خواهان اوست اما انتظار داشت که این محرومیت او به کاهش هزینه انتقالش به نوکمپ کمک کند اما لیورپول چنین چیزی را نمی‌پذیرد. در مقابل، لیورپولی‌ها آدام لالانا را در ازای 25 میلیون پوند از ساوتهمپتون خریده‌اند و به دنبال جذب لازار مارکوویچ از بنفیکا هم هستند که ظاهرا پرتغالی‌ها برای فروش او 20 میلیون پوند می‌خواهند. محرومیت سوارز از یکسو و تامین بودجه خرید بازیکنان جدید از سوی دیگر لیورپول را به فروش بهترین بازیکن و بهترین گلزن فصل گذشته‌اش متقاعد کرده است اما از قرار معلوم جان هنری، مالک باشگاه حاضر نیست مهاجم اروگوئه‌ای خود را به رقمی کمتر از 80 میلیون پوند بفروشد.

 


آخرین گزارش‌ها حکایت از آن دارد که آلخاندرو بالبی، مدیر برنامه‌های سوارز در بارسلونا حضور دارد تا درباره شرایط انتقال این بازیکن به بارسا با لوییس انریکه، مربی کاتالان‌ها مذاکره کند و انریکه هم اعلام کرده که خواهان مهاجم 27 ساله مرسی‌سایدی‌ها است.

در این بین نشریه دیلی میل انگلیس ادعا کرده است که انریکه، سواز را با هریستو استویچکوف، مهاجم اسطوره‌ای بلغار بارسا مقایسه کرده است که جنجال‌هایش هم شبیه او است.

علاوه بر لالانا و مارکوویچ، برندان راجرز خواهان جذب آلبرتو مورنو، دفاع چپ سویای اسپانیا هم هست اما مذاکره برای جذب این بازیکن فعلاً به جایی نرسیده است. ژردان شکیری از بایرن مونیخ، دیووک اوریگی مهاجم بلژیکی لیل و الکسیس سانچس مهاجم شیلیایی بارسلونا دیگر کسانی هستند که گفته می‌شود در فهرست خرید قرمزپوشان آنفیلد قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها