کد خبر: ۲۳۵۹۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۳ تير ۱۳۹۳
سگ‌های پلیس با آموزش‌های لازم یاد می‌گیرند که مردم را تکه تکه کنند و مدال افتخار بگیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، در همه جای دنیا برای برخورد با خلافکاران و پسران شرور که در خیابان‌ها باعث سلب آرامش مردم می‌شوند، روش‌هایی برای مقابله مورد استفاده قرار می گیرد که آسیبی جدی تهدید کننده جانشان نباشد.

 

به طور فرض در هند پلیس برای مقابله با اشرار‌ خیابانی که با چاقو و قمه قصد صدمه زدن به مردم را دارند،‌ به وسیله ماشین آتش نشانی و ریختن آب بر روی این افراد آنان را دستگیر و راهی زندان می‌کنند.

 

در روسیه نیز برای مقابله با اشرار خیابانی از اسلحه‌هایی استفاده می‌کنند که خشابش از توپ‌های پلاستیکی پر می‌شود و جزء درد لحظه‌ای صدمه ای دیگری به این افراد وارد نمی‌شود و تنها این فرصت را برای پلیس فراهم می‌کند که پلیس بتواند بدون هیچگونه درگیری افراد شرور را دستگیر کنند.

 

اما در ایالت متحده آمریکا که سناتور‌هایش بارها در رسانه ها از حقوق بشر دم می‌زنند و مردم را حاکم اصلی کشورشان معرفی می‌کنند به وحشیانه ترین روش ممکن با اوباش خیابانی برخورد می‌شود.

 

 

 

 

البته پلیس آمریکا به دلیل آزادی اسلحه به محض مشاهده افرادی که کمی مظنون به نظر می‌رسند به دلیل اینکه جان خود را از هرگونه حملات مسلحانه احتمالی حفظ کنند، بدون هیچگونه درنگی اقدام به تیراندازی کرده و فرد مظنون را از پای در می‌آورند.

 

پلیس آمریکا در اقدامی زیرکانه برای مقابله با مظنونان و کسانی که حتی اوباش و یا شرور نیستند و فقط قصد اعتراض به مسئله‌‌ای را دارند توسط سگ‌های بی‌رحم و تیز دندان‌ خود که برای دریدن مردم بی‌گناه آموزش دیده شده‌اند، استفاده می‌کنند. چراکه طبق قانون آمریکا محاکمه یک سگ «خنده دار » است و وقتی یک حیوان موجب مرگ انسانی شود، صاحب سگ از تمامی اتهامات تبرئه خواهد شد.

 

دوبرمن اولین قاتل

 

بیشترین نژادی که پلیس آمریکا به ویژه لس آنجلس و کالفرنیا از آن استفاده می‌کند، دوبرمن است. این سگ یکی از معروف‌ترین سگ‌های پرورش یافته به‌دست انسان است و از نظر تیز هوشی و هشیاری شناخته شده‌است، اغلب به عنوان سگ گارد یا سگ پلیس استفاده می‌شود.

 

 

دوبرمن سگی است با اندازه 66 تا 72 سانتی متر قد در نرها و 61 تا 68 سانتی متر در ماده‌ها و بدنی دوکی با موهای کوتاه، آن‌ها بدنی عضلانی، ورزشی، با استقامت و پر سرعت دارند. دوبرمن باید خلق وخوی مغرورانه و هشیار داشته باشد.

 

ماده‌ها لاغر تر هستند اما نباید دوکی شکل باشند. وزن استانداری برای این نژاد تعریف نشده اما یک سگ مطلوب باید سایز مناسب برای آمیزش و چالاکی و استقامت داشته باشه به طور معمول وزن در نرها بین 34 تا 45 کیلوگرم و در ماده‌ها بین 27 تا 41 کیلوگرم هست.

 

دوبرمن پینچر به منظور درنده خویی و بدون ترس بودن برای محافظت و فرمان برداری از صاحب خود پرورش یافته‌است. این ویژگی‌ها (درنده خویی و بدون ترس بودن) این نژاد را سگ خوبی برای محافظت شخصی، سگ پلیس و گارد قرار داده اگر چه این خوصیات باعث می‌شود که این نژاد قوانین همنشینی با انسان را خوب فرا نگیرد.

 

 

دوبرمن اویل امسال در منطقه جنوبی لس آنجلس، راننده خودرویی را با فرمان صاحبش که یک افسر پلیس بود به قتل رساند و بدنش را تکه تکه کرد. به گفته این افسر پلیس، او فکر می‌کرد که راننده اتومبیل مظنون بوده و وقتی او خواسته تا از خودرو بیرون بیاید او از این کار اجتناب کرده است و سپس سگ پلیس به دستور صاحبش او را دریده است.

 

باکسر دومین قاتل


باکسر دومین سگی است که پلیس در بعضی اوقات استفاده می‌کند. البته با روشی متفاوت ، چراکه این سگ به گفته محققان چنانچه دارای صاحب مشخصی نباشد پس از گذراندن 3 سالگی خود بسیار خطرناک می‌شود و می‌تواند تا لحظه‌ای که کشته نشود انسان‌ها را از پای در آورد و تکه تکه کند.

 

 

جالب تر این است که پلیس با وجود اینکه این موارد را می‌داند بازهم از این سگ در خیابان‌ها استفاده می‌کند و برای اینکه در حالت طبیعی به خودشان صدمه نزند از پوزه بند استفاده می‌کند.

 

 

باکسر این نژاد در سال 1850 در مونیخ آلمان از جفت گیری بولداگ Bulldog و بولن بیسر مستیف Bullen beisser mastiff: حاصل شد. از اولین نژاد آن در شکار خرس و از نسل دوم در جنگ با بوفالو استفاده شده.خصلت وحشی این نژاد جدید ارتباط مستقیمی با اجدادش داشته‌است، البته پرورش دهندگان به طور چشمگیری از خلق و خوی درنده این نژاد کاسته‌اند و در سال 1896 این نژاد به کمال رسید و اولین باشگاه باکسر تاسیس شد.

 

ژرمن شپرد سومین قاتل


ژرمن شپرد یکی از نژادهای اصیل آلمانی است که برای اولین بار در سال 1899 ثبت گردید.

 

سگی باهوش، شجاع و مناسب برای کارهای مختلف از جمله گله داری، نگهبانی، همراه خانواده، و جستجو و نجات است. قد تا شانه در نرها تا 66 سانتی متر و در ماده‌ها تا 61 سانتی متر است. طول عمر از 10 تا 12 سال است.ژرمن شپرد در ایران به گرگی مشهور است.

 

این سگ در سال‌هایاخیر  بسیار زیاد مورد استفاده پلیس آمریکا و سایر کشور‌های غربی قرار گرفته شده است. گرگی به طور معمول کسی را نمی‌کشد ولی باعث ایجاد جراحات وحشتناکی می‌شود که در بعضی مواقع به مرگ قربانی خود نیز ختم شده است.

 

 

 

«به طور مثال این سگ در سال 2010 در پارک به دختر بچه‌ای سیاه پوست حمله کرد و او را مورد جراحات شدیدی قرار داد ولی دادگاه این سگ را از جرمش تبرئه کرد چراکه او را باهوش دانسته و از خشونت بی مورد از سوی او را دور از عقل می‌دانست.»

 

 

البته گرگی به خاطر هوش بسیار زیادی که دارد توانسته کمک‌های شایانی به پلیس و کشف مواد مخدر نیز در کارنامه خود ثبت کند و مدال افتخار بگیرد ولی گاهی نیز با حمله ناگهانی به انسان‌ها ، دختران و پسران زیادی راهی بیمارستان کرده است.

 

به طور کلی مردم بیگناه آمریکا از وجود این سگ‌ها در خیابان‌ها رضایت ندارند و آنان را قاتلان پلیس می‌شناسند ، خیلی از قربانیان «محافظان پلیس» که الان دچار نقص عضو شده اند ، پس از هفته ها شکایت نتوانسته به حق خود یعنی حداقل پرداخت دیه از سوی پلیس دست پیدا کنند.

 

در مناطق مختلف ایالت های آمریکا کودکان و بزرگسالانی به چشم میخورند که به دلیل حملات سگ های وحشی پلیس،  دچار نقض عضو شده اند و زندگی دردناکی را سپری می کنند و هر روز بارها آرزوی مرگ دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 البته طبق گزارش بیمه آمریکا میزان 9 درصد از  خودکشی های آمریکا مربوط به کسانی هستند که قربانی خشونت پلیس قرار گرفته و دچار نقص عضو شده اند و دیگر ادامه زندگی برایشان قابل تحمل نبوده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها