کد خبر: ۲۳۶۳۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۵ تير ۱۳۹۳
کاپيتان يوونتوس اعتراف کرد هدايت آتزوري يکي از دلايلي بوده است که سرمربي بانوي پير تصميم به ترک اين تيم گرفته است.

 

به گزارش پایگاه 598، جان لوئيجي بوفون در گفت‌وگو با شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا در خصوص فسخ قرارداد آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس طي توافقي دوجانبه با سران باشگاه، در پاسخ به اين سوال که آيا بي‌انگيزگي کونته براي هدايت بانوي پير دليل جدايي او بوده است، اظهار داشت: راستش را بخواهيد کونته در فصل گذشته آن شور و انگيزه‌اي را که براي پيمودن تمام مسير لازم بود، داشت حتي در چهار بازي که بعد از مسجل شدن قهرماني‌مان داشتيم هم او انگيزه‌اش را از دست نداد. اين نشان مي‌دهد که او چه شخصيت حرفه‌اي دارد.

به نقل از تسنيم، بوفون اضافه کرد: در ماه مي چيزهايي درباره بروز اختلاف عقيده ميان کونته و مسئولان باشگاه شنيدم اما چيزي مهمي نبود و همه چيز حل شد. با شنيدن حرف‌هاي کونته، بايد بگويم که دلايل جدايي او از يوونتوس شخصي بود و هيچ ربطي به باشگاه نداشت. هنوز شخصاً با کونته حرف نزده‌ام، چون گوشي‌اش خاموش است اما براي او پيامک فرستاده‌ام. به هرحال عقيده دارم که او دليل اين کارش را به ما خواهد گفت. يوونتوس با رفتن کونته شخصيت برجسته‌اي را از دست مي‌دهد، کسي که روحيه يوونتوسي بيش از همه در وجودش موج مي زد اما ما هنوز بازيکنان و مديران طراز اولي داريم. کارمان سخت خواهد شد اما به آن ادامه مي‌دهيم.

سنگربان يوونتوس سپس اعتراف کرد که شايعات مطرح شده درباره جدايي کونته براي هدايت تيم ملي ايتاليا که پس از استعفاي چزاره پراندلي بدون سرمربي است، چندان دور از حقيقت نيست.

وي تصريح کرد: کونته مربي است که شايسته و قادر به حضور در رختکن هر تيمي در دنياست. مردم او را به خاطر شور فوتبالي‌ و حرفه‌اي بودنش، به خاطر انگيزه‌ و اراده‌اش براي کسب پيروزي دوست دارند. من مصاحبه او را ديده‌ام و زماني که دقيقاً درباره هدايت تيم ملي ايتاليا با او صحبت شد، مردد به نظر مي‌رسيد. بعد از چنين تصميمي به نظر مي‌رسيد او کمي زمان مي‌خواهد.

از ماسيميليانو آلگري و روبرتو مانچيني به عنوان محتمل‌ترين گزينه‌ها براي هدايت يووه نام برده مي‌شود. بوفون در اين خصوص هم عنوان کرد: کارنامه هر دو مربي و ديگر کساني که از آنها نام برده شده است، نشان مي‌دهد که همگي در سطوح بالا، موفقيت‌هاي زيادي کسب کرده‌اند. نمي‌دانم چه کسي مربي يوونتوس خواهد شد اما مي‌دانم که اورونزو کانا را استخدام نخواهند کرد!

اورونزو کانا شخصيت يکي از فيلم‌هاي کمدي دهه هفتاد ايتالياست که در آن نقش يک مربي فوتبال فاجعه‌‌آميز را بازي مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها