أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۶۴۹
زمان انتشار: ۰۱:۲۳     ۲۷ مهر ۱۳۹۰
استقبال بی نظیر و با شکوه مردم بامرام کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب که باعث خشم دشمنان انقلاب شده است، شبکه من و تو را بر آن داشت تا در جهت تخریب این پیوند ناگسستنی ملت و رهبری، اقدام به شبهه افکنی و لجن پراکنی نماید.
به گزارش598 به نقل از جام نیوز؛ شبکه "من و تو" روز دوشنبه 25 مهر (17 اکتبر) در برنامه اتاق خبر خود به تحلیل و بررسی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان کرمانشاه پرداخت.

شبکه من و تو که این خبر را با تیتر کردن پاسخ مقام معظم رهبری به اتهامات امریکا علیه جمهوری اسلامی منعکس نمود گفت:
«آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران دیروز در پنجمین روز از سفر خود به کرمانشاه در واکنش به اتهام اخیر دولت آمریکا مبنی بر دست داشتن جمهوری اسلامی ایران در توطئۀ قتل سفیر عربستان در واشنگتن، هشدار داد که به هر اقدام تخریبی دولت آمریکا قاطعانه پاسخ خواهد داد.»

مجری بخش خبری شبکه "من و تو" در ضمن پخش قسمت هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری گفت: «آیت الله خامنه ای مدعی شد: انگیزۀ دولت آمریکا از ایراد اتهام توطئۀ ترور علیه جمهوری اسلامی ایران منحرف کردن افکار عمومی آمریکا و جهان از جنبش موسوم به ضدیت با وال استریت است.»

این شبکه با انعکاس قسمتی دیگر از سخنرانی رهبر معظم انقلاب که درباره مقایسه بین حکومت های غربی و جمهوری اسلامی ایران مطرح شده بود افزود: «آیت الله خامنه ای ابراز اطمینان کرد که اتهام ایراد شده با فشار و نفوذ دولت اسرائیل در قدرت آمریکا مطرح شده است. او گفت که رژیم های غربی به دلیل همین فشارها و نفوذها بسیار در نزد مردمان شان منفور هستند، در حالی که جمهوری اسلامی ایران بر پشتیبانی گستردۀ مردم مبتنی است و اجتماعات بزرگ گواه این مدعاست.»

شبکه من و تو در پایان با تکرار شبهه نخ نما شده برگزاری رفراندوم در ایران، ادامه داد:

«منتقدان جمهوری اسلامی ایران می گویند که معیار در تشخیص مردمی بودن نظام اسلامی ایران برگزاری یک همه پرسی آزاد با نظارت نمایندگان جامعۀ مدنی دربارۀ نوع نظام سیاسی دلخواه شان است که جمهوری اسلامی تاکنون از چنین کاری جلوگیری کرده است.»

در پاسخ به این شبهه شبکه من و تو چند نکته مورد توجه قرار می گیرد که بطور خلاصه به آن اشاره می شود:

- علاوه‌ بر انتخابات، در نظام جمهوری اسلامی مردم هر سال در چندین راهپیمایی شرکت پرشور کرده که این نیز بی‌نظیر بوده و همان تداوم رای مردم است به کلیت نظام! و باز علاوه بر اینها مسئولین ارشد نظام سفرهایی به مناطق مختلف کشور دارند که باز به صورت بی ‌نظیر(!)مورد استقبال قرار می‌گیرند و این هم یعنی همان رای به نظام اسلامی!

- شاید کسی بگوید عین رفراندم سال 58 را می‌خواهیم! پاسخ اینکه اگر کسی دو کلاس سواد سیاسی داشته باشد می‌داند که رفراندم و همه پرسی تنها در شرایط انقلاب برگزار می‌شود. باید مرحله به مرحله اعتراض به یک نظام پیش برود تا ظن از رای مردم افتادن شکل بگیرد و آنگاه رفراندم برگزار شود! اگر مردم واقعا معترض باشند ابتدا در انتخابات شرکت نمی‌کنند بعد درخواست رفراندم می‌شود؛ نه اینکه در 30 سالگی انقلاب بالای 89 درصد شرکت داشته باشند!

- اگر حکومت ایران این پیشنهاد را بپذیرد و رفراندوم برگزار کند و مردم رای قاطعی به همین نظام دادند و پس از مدت کوتاهی عده دیگری این پیشنهاد را مطرح کنند مسائل کشور و معیشتی مردم چگونه اداره می شود؟

در پایان به عوامل این شبکه که بعنوان همزاد بی بی سی فارسی نیز شناخته می شود پیشنهاد میدهیم این طرح را برای اربابان تان در انگلیس هم می توانید پیگیری نمایید و درباره نظام پوسیده پادشاهی انگلیس و ملکه آن همه پرسی برگزار کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها