کد خبر: ۲۳۷۲۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۳۰ تير ۱۳۹۳
ستاره شيليايي يوونتوس بارديگر ساز جدايي را کوک کرد. او مي گويد اگر در يوونتوس باقي بماند اجباري و بر خلاف ميل باطني‌اش است. به نظر مي رسد که او هم در چند روز آينده از اين تيم جدا و راهي تيم شياطين سرخ مي شود.

 

به گزارش پایگاه 598،يکي از ستاره هاي يوونتوس که خبرهاي زيادي درباره جدايي او از اين تيم به گوش مي رسد آرتورو ويدال است. اين بازيکن شيليايي که اين روزها مشتريان زيادي پيدا کرده است سخناني را بر زبان آورد که بار ديگر هواداران يوونتوس را نگران کرد. او مي گويد اگر در يوونتوس باقي بماند اجباري است و اين نشان مي دهد که او علاقه اي براي ماندن در اين تيم ايتاليايي ندارد.

او گفت: من اين روزها به بازار نقل و انتقالات توجه نمي کنم. مي دانم که رئال مادريد و منچستر يونايتد به دنبال جذب من هستند.نمي خواهم در اين باره صحبت کنم. همه چيز را به مدير برنامه هايم واگذار مي کنم.

ويدال که در حال حاضر در کشورش شيلي به سر مي برد ادامه داد: به محض اينکه به ايتاليا برگردم با مدير برنامه هايم صحبت خواهم کرد. اگر در يوونتوس بمانم اجباري خواهد بود. چه بسا مجبور شوم در اين تيم بمانم. هنوز چيزي قطعي نشده است و من در حال حاضر بازيکن يوونتوس هستم.

اين بازيکن شيليايي چند روز پيش خانه خود در شهر تورينو را فروخت تا شايعه جدايي او از يوونتوس بسيار قوت گيرد. او گفت: شايد دوران من با يوونتوس به پايان رسيده باشد. با آلگري سرمربي جديد صحبت خواهم کرد و بهترين تصميم را براي آينده ام خواهم گرفت.

منچستر يونايتد از جدي‌ترين مشتريان اين بازيکن شيليايي است. لوئيس فان خال چندي پيش تاکيد کرد که دوست دارد اين هافبک يوونتوس را به منچستر يونايتد بياورد. رئال هم يکي دو سالي است که به دنبال ويدال است، اما با توجه به جذب توني کروس و خريد احتمالي رودريگز بعيد به نظر مي رسد که کهکشاني‌ها برنامه اي براي خريد ويدال داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها