أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۰۳۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،باستين شواين‌اشتايگر، هافبک بازيساز بايرن مونيخ که با ريکاوري به موقع روي قوزک پايش توانست خود را به بازي‌هاي جام جهاني 2014 برساند و اتفاقاً يکي از اصلي‌ترين ارکان قهرماني ژرمن‌ها در اين رقابت‌ها بود، حداقل به مدت شش هفته از ميادين مسابقه به دور خواهد بود.

شوايني پس از قهرماني آلمان در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 به مدت سه هفته در تعطيلات خواهد بود ولي پزشک باواريايي‌ها بر اين باور است که اين بازيکن به دو برابر اين زمان براي استراحت کردن نياز دارد تا به شرايط آرماني‌اش برسد.

دکتر هانس ويلهلم مولر ولفارت، پزشک تيم فوتبال بايرن مونيخ در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «يورو اسپورت» در خصوص وضعيت هافبک 29 ساله سرخپوشان مونيخ گفت: شواين‌اشتايگر به شش هفته استراحت نياز دارد.

باستين اولين بازي آلمان در جام بيستم مقابل پرتغال را از دست داد و در بازي با غنا روي نيمکت اين تيم نشست ولي در پنج ديدار بعدي تيم تحت هدايت يواخيم لو تا رسيدن به عنوان قهرماني ژرمن‌ها به تشخيص لو و پزشک آلمان بازي کرد.

باستين شواين‌اشتايگر فصل گذشته 36 بازي براي بايرن مونيخ در رقابت‌هاي مختلف انجام داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها