يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۶۶۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۷     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،سران باشگاه اتلتيکومادريد علي رغم پيشنهاد شرکت آديداس در سال 2013 براي اسپانسرينگ اين باشگاه، ترجيح دادند تا قرارداد خود را با اسپانسر فعلي خود، نايکي که تا سال 2016 اعتبار داشت، براي 10 سال ديگر و تا سال 2026 ميلادي تمديد کند.

بر اين اساس اين باشگاه با انتشار بيانيه اي در اين زمينه اعلام کرد: "باشگاه اتلتيکو مادريد با کمال افتخار اعلام مي کند که با کمپاني نايکي که براي اولين بار و از سال 2001 آغاز به همکاري کرد. به خاطر فلسفه مشترک خود با اين شرکت که سختکوشي، تعهد و جاه طلبي اش  است و با آن به قهرمان اسپانيا نيز تبديل شده است، براي تمديد قرارداد به توافق رسيده است."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها