کد خبر: ۲۳۸۷۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
در فهرست خريدهاي تابستاني ليگ‌ برتر
ژوزه مورینیو برای خریدن دیگو کاستا و فیلیپه لوئیس از اتلتیکومادرید روی هم رفته 52 میلیون پوند هزینه کرده و 30 میلیون هم بابت خریدن سسک فابرگاس ستاره سابق بارسلونا پرداخته. بعد از چلسی، لیورپول با فاصله 25 میلیون پوندی با چلسی قرار دارد.

بودجه تابستاني تيم برندان راجرز به اندازه‌اي بوده كه او را قادر به ساختن تيمي آماده رقابت در ليگ قهرمانان كرده. لازار ماركوويچ، آدام لالانا، امره جان و ريكي لمبرت همگي تازه‌واردهاي اين تيم هستند و لويك رمي را هم به زودي با پرداخت 5/8 ميليون پوند به خدمت خواهد گرفت. منچستر‌يونايتد رقيب قديمي ليورپول در رده‌بندي خريدهاي تابستاني در رتبه سوم قرار دارد. لوئيس فان‌خال مربي تازه‌وارد اين تيم 56 ميليون پوند را مجموعاً بابت خريدن لوك شاو و آندر اررا پرداخته. آرسنال تيم بعدي اين جدول است و بزرگ‌ترين خريدهايشان متئو دبوشي و آلكسيس سانچس بوده كه آنها را در رتبه چهارم قرار مي‌دهد.

نيوكاسل تيمي كه جزو سهميه‌هاي ليگ قهرمانان نيست، بعد از 18 ماه خريد نكردن، توانسته خودش را به رتبه پنجم اين جدول برساند. وستهم بعد از اينكه يك بودجه خريد مناسب در اختيار سم آلاردايس قرار گرفته رتبه ششم را به خودش اختصاص داده، اين مربي سعي كرده تيمش را به جمع مدعيان فصل بعد اضافه كند و انر والنسيا و مائورو زاراته جزو خريدهايشان بوده‌اند. ساوتهمپتون تيم بعدي اين جدول است و رونالد كومان 19 ميليون پوند تا به حال خريد كرده هر چند كه تعداد زيادي از بازيكنانش را فروخته است.

منچسترسيتي مدافع عنوان قهرماني در كمال شگفتي در اين رده‌بندي در رتبه هشتم قرار دارد اما به زودي با خريدن الياكيم مانگالا در جدول صعود خواهد كرد. تيم مانوئل پيگريني بايد حسابي مراقب رعايت قانون بازي جوانمردانه اقتصادي هم باشد. اسپرز با خريدن بن ديويس و ميشل فرم از سوآنزي در رتبه نهم قرار گرفته و مائوريسيو پوچتينو مي‌خواهد بيشتر از اين هم خريد كند. هال‌سيتي تيمي كه فصل بعد اولين حضور در اروپا را تجربه مي‌كند هم 15 ميليون خريد كرده و در رتبه بعدي جا دارد. جدول

خريدهاي تيم‌هاي ليگ‌ برتري به شرح زير است:
1- چلسي، 82 ميليون پوند
2- ليورپول، 57 ميليون پوند
3- يونايتد، 56 ميليون پوند
4- آرسنال، 47 ميليون پوند
5- نيوكاسل، 5/30 ميليون پوند
6- وستهم، 21 ميليون پوند
7- ساوتهمپتون، 19 ميليون پوند
8- منچسترسيتي، 4/16 ميليون پوند
9- تاتنهام، 15 ميليون پوند
10- هال‌سيتي، 15 ميليون پوند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها