أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
مردم شهرهای مختلف کرانه باختری در اعلام همبستگی با مردم غزه پس از نماز عید فطر به خیابانها آمدند و دست به تظاهرات زدند این تظاهرات در برخی مناطق به درگیری کشید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، خطبه‌ها نماز عید فطرتمام مساجد کرانه باختری به حملات 22 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، طلب آمرزش برای شهدا و نی دعا برای شفای مجروحان اختصاص داشت .

پس از نمازعید مردم خشمگین شهرهای مختلف کرانه باختری از رام‌الله، نابلس ، الخلیل و ... در اعلام همدردی با مردم غزه دست به تظاهرات گسترده زدند. مردم شهر «بلعین» واقع در غرب رام‌الله نماز عید فطر را در کنار دیوار حائل خواندند.

اما در خلال این تظاهرات درگیریهایی میان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و شرکت‌کنندگان در تظاهرات رخ داد و ارتش از بمبهای گازی برای متفرق کردن آنها استفاده کرد.

منابع آگاه اعلام کردند که 4 کودک ساکن شهر «دورا» در جنوب الخلیل در این درگیریها دچار مسمومیت و حالت خفگی شدید شدند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها