أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۷۶۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،ورزش سه و به نقل از روزنامه مارکا، از زمان ورود کاسياس به لس آنجلس رفتار اين دو دروازه بان کاملا دستخوش تغيير شده است. کاپيتان رئال مادريد در آغاز کار درونگرا تر از هميشه شده بود، با کسي صحبت نمي کرد و بر خلاف اردوهاي قبلي رئال در آمريکا در کنفرانس مطبوعاتي حضور پيدا نکرد. او بيشتر در کنار دوستان نزديک خود در رختکن و کارمندان باشگاه بود . خبر پيوستن کيلور ناواس به رئال مادريد باعث شده بود که کاسياس گوشه گير تر از هر زمان ديگري باشد.

اما رفتار کاسياس ناگهان تغيير کرد. اين دروازه بان به همراه خسوس(دروازه بان سوم رئال در فصل گذشته) روز پنجشنبه در بازي دستگرمي در تمرين رئال حضور داشتند و لوپز کاملا کنار رفت. در پايان بازي دستگرمي نيز، لوپز به دستور ويليام وچي ، مربي دروازه بان هاي رئال به دور از بقيه دروازه بان ها تمرين کرد تا علنا توسط کادر فني کنار گذاشته شود.

اين اتفاق موجب شد که کاسياس دوباره لبخند بزند. کاپيتان رئال مادريد از اين که رقيب خود در فصل گذشته توسط کادر فني کنار زده شده بود، حال خوشي پيدا کرده بود. کاسياس پس از تمرين پنجشنبه يک نفس راحت کشيد.

زمزمه هايي مطرح شده است که باشگاه به لوپز اولتيماتوم داده است تا هر چه زودتر تيم آينده خود را مشخص کند. کيلور ناواس، دروازه بان جديد رئال به احتمال فراوان از دوشنبه در تمرينات اين تيم شرکت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها