کد خبر: ۲۴۲۵۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
محمد مایلی کهن گفت: فدراسيون همين الان هم كشك است. من همه كارها را خودم مي‌كردم و مداركش هم موجود است.
به گزارش پایگاه 598، محمد مایلی‌كهن همیشه حرف برای گفتن دارد؛ حتی وقتی كه سرمربی هیچ تیمی نباشد. او همیشه حرف‌های جدید می‌زند و به نكاتی اشاره می‌كند كه شاید كمتر كسی جرات داشته باشد آن‌ها را به زبان بیاورد. مایلی‌كهن حتی با خودش هم تعارف ندارد و می‌گوید خودش هم با حكم فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی نشده بلكه با حكم سازمان تربیت بدنی در این جایگاه قرار گرفته است. او كه روز سه شنبه مهمان خبرآنلاین بود، حرف‌های جالبی به زبان آورد.

تبریك روز خبرنگار

با دو سه روز تأخیر روز خبرنگار را تبریك می‌گویم. انشاءا... كه شما و همكارانتان سلامت و سربلند باشید.

بنز و موتور گازی توهین بود

وقتی یك روزنامه دولتی بعد از جام‌جهانی‌ بحث بنز و موتور گازی را مطرح و به مربیان ایرانی اهانت كرد، طبیعی بود كه همكاران من ناراحت شوند. كانون مربیان به این اهانت واكنش نشان داد. با آقای وزیر جلسه‌ای داشتیم اما در مورد این موضوع آنجا صحبتی نكردیم. در مورد كلیت فوتبال صحبت شد و فكر كنم بحث کی روش هم به میان آمد.

گابن هم کی روش را نخواست

در مورد کی روش یك سری آمار فنی به وزیر ارائه دادیم كه براساس واقعیت‌ها بود. الان یك سری از سایت‌ها هستند كه یك روز کی روش را به منچستر می‌برند و یك روز دیگر به رئال اما آخرش دیدید كه گابن هم او را نخواست. تقریباً از یك سال و نیم پیش بود كه بحث تمدید قرارداد کی روش مطرح شد. دلیل این همه فشار برای بستن قرارداد با او چه بود؟ خب كارنامه هر كسی مشخص است، اگر كارنامه مربی خوب باشد طبعا با او قرارداد می‌بندند. مگر در نقاط دیگر دنیا مربیان را مردم انتخاب می‌كنند. یا خبرنگاران انتخاب می‌كنند؟ همه جای دنیا افرادی متخصص هستند كه عملكرد مربی را با توجه به امكاناتی كه در اختیار او بوده بررسی می‌كنند. اگر خوب بوده با او تمدید می‌كنند و در غیر این صورت با مربی دیگری وارد مذاكره می‌شوند. بعد از جام‌جهانی‌ وضعیت مربی همه تیم‌ها مشخص شد به غیر از تیم‌ملی ما. اخیراً هم كه می‌گویند آقای کی روش از همان بدو تولد ایران را دوست داشته و به همین خاطر جایی نرفته است.

صاحب سبك یعنی فان‌خال و فرگوسن

نمی‌گویم کی روش به غیر از ایران پیشنهاد دیگری نداشته، پیشنهاد بوده اما از طرف كشورهای صاحب سبك نبوده است. مربیان صاحب سبك را كشورهای صاحب سبك می‌خواهند. ایشان را آلمان خواسته؟ اسپانیا و فرانسه خواسته؟ مربی صاحب سبك یعنی فان‌خال، گواردیولا و فرگوسن، نه کی روش!

بازیكنان ایران هم سبك ندارند

ایشان صاحب سبك نیست. درست مثل بازیكنان‌مان. اگر ملی‌پوشان ایران در جام‌جهانی‌ عملكرد خوبی داشتند الان تیم‌ها بزرگ آنها را جذب كرده بودند. حالا ببینید در زمان من با آن امكانات كم چقدر بازیكن به فوتبال معرفی شد؟

کی روش پول می‌گیرد كه بخوابد

این را قبول ندارم كه فقط در زمان من استعدادهای خوبی در فوتبال ما حضور داشتند، ما الان هم این نسل را داریم اما وقتی آقای کی روش با هزار مكافات به استادیوم می‌‌آید و در جریان بازی چرت می‌زند، چطور می‌خواهید نسل طلایی را پیدا كنید؟ چطور می‌خواهید استعداد را بشناسید. شما خودتان نام فرهاد مجیدی را آوردید. من می‌روم مسابقه امیدهای تهران بین بهمن و پاس تهران را نگاه می‌كنم و از آن بازی علی موسوی و فرهاد مجیدی را می‌آورم. شما به مربی این همه پول می‌دهید و در استادیوم می‌خوابد! اكثراً ایران نیست. این یك واقعیت است. چه كسی می‌گوید ما الان استعداد نداریم؟

کی روش از بیكاری به ایران آمد

من می‌گویم کی روش چون از پرتغال اخراج شد به ایران آمد وگرنه اگر پیشنهاد دیگری داشت حاضر به این كار نبود. ضمن اینكه خیلی هم برای او احترام قائل هستم. من كلاً به این حرف كاری ندارم. اصلاً ایشان مربی خوبی بوده اما می‌گویم برای كشور من كاری نكرده است. كشورهای صاحب سبك بعد از جام‌جهانی‌ او را نخواستند اما شما اعتقاد دارید كه ایشان خیلی خوب بوده و ما نسبت به سه دوره قبل خیلی بهتر بودیم، در صورتی كه اصلاً این‌طور نیست. ما خیلی ضعیف‌تر بودیم. آمار فیفا این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد. شما خودتان بهتر از ما این را می‌دانید.

من از شما دفاع می‌كنم نه از خودم

من اصلاً كشور خودم را با هیچ جای دنیا مقایسه نمی‌كنم. استعدادی كه من به عنوان متخصص این امر در كشورم می‌بینم هیچ جای دیگر نمی‌بینم. شما هم نباید به این صورت مقایسه كنید. ما در كشوری هستیم مملو از استعداد. در همه زمینه‌ها این‌گونه است حالا این رشته تخصصی من است. همین الان ببینید در بحث رسانه چقدر جوان با‌استعداد وجود دارد. من فكر نمی‌كنم هیچ جای دنیا این‌گونه باشد. این به دلیل استعدادهای جوانان كشور من است. من كه از خودم دفاع نمی‌كنم. دیگر ریش‌های من سفید شده و 60 سال عمرم است. من به نوعی از شماها دفاع می‌كنم.

دادكان مربی بود، نه برانكو

من روزی یك مصاحبه در تلویزیون كردم و گفتم قبل و بعد از انقلاب هیچ زمان رئیس فدراسیون، مربی تیم‌ملی را انتخاب نكرده. هنوز روی حرفم هستم. حتی در دوران آقای دادكان هم استقلال نبود، اصلاً نبود. به عنوان مثال می‌گویم، اصلاً در دوران آقای دادكان برانكو مربی نبود. خود آقای دادكان مربی بود. چه كسی می‌گوید برانكو مربی بود؟ من از این ناراحتم. دست می‌گذارم روی قرآن كه آقای دادكان بارها به من گفته كه خودش دستور می‌داده «برانكو فلان بازیكن را نباید بگذاری، یا فلان بازیكن را نباید دعوت كنی» آن وقت شما می‌گویید مربی برانكو بود؟ دو تا بازیكن را همیشه نام بردم الان هم می‌برم. وحید هاشمیان و خداداد عزیزی را كه خود آقای مهرعلیزاده از آتن دستور داد كه باید باشند. بعضاً می‌گویند كه فوتبال نباید سیاسی شود، بابا فوتبال كه همه جای دنیا سیاسی است. زمان خود آقای دادكان كه فدراسیون از همه زمان‌ها سیاسی‌تر بوده. شما به من جواب بدهید كه اعضای هیأت‌مدیره آقای دادكان چه كسانی بودند؟ سردار یعقوبی قائم‌مقام نیروی انتظامی، آقای آصفی سخنگوی وزارت خارجه، آقای شجاعی‌برهان معاون وزیر بازرگانی، آقای سازگارنژاد. این افراد كه فوق‌سیاسی بودند.

شیطنت نكنید

شما هر سؤالی دارید بپرسید اما شیطانی نكنید! من دو مرتبه سرمربی تیم‌ملی شدم. دفعه دوم كه خودم كنار رفتم. پس من می‌توانم این میز را برای خودم نگه دارم اما اهل معامله نیستم. اولین قرارداد من با پرسپولیس برای 27/10/54 است و در آن زمان دانشجوی سال سوم مدرسه عالی ورزش بودم. پولی كه به من دادند برای پیش پرداخت 200 هزار ریال و ماهانه 15 هزار ریال بوده است. بعد از دو بازی حقوق من به 20 هزار ریال افزایش پیدا كرد. پس آن زمان هم پول بوده اما به مدیریت خیلی بهتر بوده است. من همه راه را بلدم و اگر می‌خواستم الان میلیاردها تومان سرمایه داشتم اما نخواستم.

من هم با حكم فدراسیون سرمربی تیم ملی نشدم

بله من هم به دستور سازمان تربیت‌بدنی سرمربی تیم‌ملی شدم نه با حكم فدراسیون فوتبال. اصلاً آقای مهاجرانی را مگر فدراسیون انتخاب كرد؟ داستان من را هم می‌توانید از آقای فائقی بپرسید. بنده آبان 1358 در سازمان تربیت‌بدنی استخدام شدم و كارمند آنجا بودم. مهندس فائقی هم به عنوان معاون آقای هاشمی‌طبا تشریف آوردند آنجا. اگر یادتان باشد تیم امید هم در آن زمان نتایج خوبی نگرفته بود و كمیته شكست تشكیل داده بودند كه من هم عضو آن بودم. در آن كمیته آقای فائقی با من آشنا شد.

به فائقی گفتم این كلاه برای من گشاد است

اصلاً من نمی‌گویم كه سرمربیگری تیم‌ملی حق من بود. به خدا قسم دفعه دومی كه سرمربی تیم‌ملی شدم گریه و زاری می‌كردم. پیش خودم می‌گفتم خدایا تو داری با من چه‌كار می‌كنی؟ همه علیه من بودند، چطور دوباره این اتفاق برای من افتاد. در كتاب خاطراتم هم نوشتم كه در زمان پیشنهاد مربیگری تیم‌ملی به آقای فائقی گفتم كه این كلاه برای من گشاد است اما اگر شما مربی در ایران پیدا كردید كه به اندازه من در كلاس‌های مربیگری حضور پیدا كرده باشد، جایزه دارید. از آقای احسانی بپرسید كه در این كلاس‌ها چه كسی از دقیقه اول آمد و تا آخر نشست.

پشت فنس فقط تمرین تماشا كردند

من كه یادم نیست مرحوم حجازی علیه من مصاحبه كرده باشد اما اگر مصاحبه كردند و گفتند كه مرا سرمربی تیم‌ملی نكردند چون ریش ندارم، جوابی نمی‌توانم بدهم جز اینكه خب ریش می‌گذاشتند! خدا حجازی را بیامرزد. من آن زمان هم هیچ ادعایی نداشتم. این كاغذها كه می‌بینید یك سری از مدارك من است. حالا بعضی از دوستان پشت فنس فلان باشگاه تمرین تماشا كردند كه هیچ اعتباری هم ندارد اما دائماً به آن استناد می‌كنند. به‌هر‌حال وقتی فائقی من را به عنوان سرمربی تیم‌ملی انتخاب كرد، كارمند ایشان بودم و سابقه كاپیتانی پرسپولیس و بازی در تیم‌ملی را داشتم. سال‌ها بعد همان زمان كه مربی تیم‌ملی امید شدم، خودم این پست را نمی‌خواستم. شما می‌توانید واقعیت داستان را از آقای عزیز محمدی بپرسید.

استعداد هست شجاعت نیست

من آن زمان كه سرمربی تیم‌ملی بودم تك‌تك بازیكنان لیگ را بررسی می‌كردم. کی روش چند دفعه برای دیدن بازی‌های لیگ به استادیوم رفته است؟ فقط به شهرهای خوش آب و هوا و شهرهایی كه آثار تاریخی دارد، می‌رود. من همین الان هم اكثر بچه‌ها را رصد می‌كنم. من الان هم در این زمینه ادعا دارم كه بازیكن‌شناس هستم. الان لیگ ما بهتر است یا آن زمان؟ من می‌گویم الان. این نظر یك متخصص است الان هم بازیكن و پدیده زیاد داریم اما شجاعت استفاده از جوان‌ها وجود ندارد. من می‌گویم از این لیگ ما علی دایی، خداداد و... بیرون می‌‌آید.

من بودم شاید نکونام و آندو را به جام جهانی نمی بردم

من می‌گویم هر كس بهتر است باید بازی كند. اگر بازیكن جوان و باتجربه در كفه ترازو یكسان باشند من بازیكن باتجربه را برمی‌دارم اما اگر جوان بهتر بود نباید حق او را خورد. کی روش یكسری از جوانان خوب ما را به جام‌جهانی‌ نبرد. یكی مهرداد جماعتی. شما اگر به من فرصت بدهید من 22 تا بازیكن كه در لیست کی روش نبودند و می‌توانستند در تیم‌ملی باشند را به شما معرفی می‌كنم. شما به من بگویید امید ابراهیمی چه ایرادی داشت؟ می‌توانم از شما بپرسم كه چرا به تیم‌ملی دعوت نشد؟ من قبلاً هیچ اعتراضی نمی‌كردم اما حالا كه جام‌جهانی‌ تمام شده دوست دارم حرف‌هایم را بزنم. من الان اسم نمی‌آورم. من نكونام را دوست دارم اما او را نمی‌بردم. من می‌گویم امید ابراهیمی بالاتر است. اگر مساوی بودند نكونام را می‌بردم. من حتی آندو را هم نمی‌بردم. من وقتی نفر توپ گیر‌تر و جوانتر دارم باید او را می‌بردم. من رضا حقیقی و امید ابراهیمی را به آندو و نكونام ترجیح می‌دادم. البته باید گوش حقیقی را بگیری تا در خدمت تیم باشد. این ریسك بزرگی است اما من اهل ریسك هستم. مثلاً شما می‌گویید نباید مهدوی‌كیای 18 ساله را در سال 98 بازی می‌دادیم؟ البته نكونام و تیموریان را مثال زدم. نمی‌گویم کی روش آندو و نكونام را به جام‌جهانی‌ نمی‌برد اما باید این‌ها را قلقلك می‌داد.

شیشه خانه‌ام را نشكستند

چه كسی گفته روز بازی با استرالیا مقابل خانه ما، مردم مشكل ایجاد كردند؟ من اینجا نشسته‌ام و اگر بخواهم مظلوم‌نمایی كنم می‌گویم بله. من آن زمان خانه‌ام طبقه دهم اكباتان بود اما شایعه كرده بودند كه با سنگ زده‌اند شیشه خانه مایلی‌كهن شكسته است. من حتی مادرم آن زمان نگران بود. ایشان را سوار ماشین كردم و رفتم بیرون. روز بعدش سوار اتوبوس شدم و رفتم. همه می‌گفتند آقای مایلی‌كهن در حق تو جفا كردند.

کی روش با رحمتی بد تا كرد

به نظر من کی روش با رحمتی بد تا كرد. مهدی رحمتی اشتباه كرد اما چرا پس از عذرخواهی‌ها به تیم‌ملی دعوت نشد؟ زمان من مشابه همین اتفاق برای دایی افتاد من هم گفتم دایی باید عذرخواهی كند تا برگردد. نیازی هم نیست به من زنگ بزند. اگر این كار را كرد كه برمی‌گردد، در غیر این صورت تا زمانی كه من باشم دایی نخواهد بود. من می‌خواهم بگویم وظیفه یك پدر وقتی كه فرزندش تخلفی می‌كند چیست؟ او را اصلاح می‌كند. من به دایی اعتقاد داشتم اما او باید عذرخواهی می‌كرد. من عقده‌ای نیستم. دایی می‌رفت در فدراسیون به خاطر رفتاری كه كرده بود ابراز پشیمانی می‌كرد من دعوتش می‌كردم. یك بار مصطفوی گفت دایی به من زنگ زده است. گفتم واقعاً این كار را كرده، گفت بله. گفتم بنویس این را و به من بده. این نوشته را به من دادند و من هم دعوتش كردم. من هم همان بعد از ظهر در تمرین گفتم كه با توجه به تماس تلفنی دایی با فدراسیون ایشان می‌تواند در تمرینات شركت كند. دایی آمد اتاق من، تا آمد بگوید من اشتباه كردم، اصلاً اجازه ندادم چون هدفم قدرت‌نمایی نبود. حالا بنده خدا رحمتی باید چه كار می‌كرد؟ شما وقتی فرزندت می‌پذیرد اشتباهش را تكرار نمی‌كند باید بپذیری. من باور نمی‌كنم کی روش به خاطر حرمت قائل شدن برای پیراهن تیم‌ملی این كار را كرده باشد، اگر به خاطر پیراهن بود سر پول برند تبلغاتی‌‌اش آبروی ایران را نمی‌برد.

سیاسی حرف بدی نزد

پرسپولیس وقتی می‌برد همه خوب هستند و هیچ‌كس هم بد نیست. من سیاسی را نه دیده‌ام و نه می‌شناسم اما با علیرضا رحیمی هم كلاس بودم. او می‌خواست قبل از پرسپولیس من را ببرد سپاهان. مگر او نمی‌دانست پرسپولیس این همه مشكل دارد؟ رحیمی با این همه سابقه‌ای كه دارد چرا این كار را كرد. ایشان همه را می‌شناختند. مشكل پرسپولیس عدم داشتن ساختار مناسب است. آقای رحیمی همان‌طور كه شما آمده‌ای هیأت‌مدیره هم آمده است. مشكل ما این است به خودمان كه می‌رسد زمین و زمان را به هم می‌دوزیم. هیأت مدیره‌ای كه مدیرعامل را خودش انتخاب نكرده است چرا با او كار می‌كند؟ این دو سویه است. هم مدیر‌عامل نباید این طور باشد و هم هیأت مدیره. پرسپولیس باید ساختارش درست شود. مجمع، اعضای هیأت مدیره، مدیر‌عامل و... شما این را باید اول درست كنید. مگر می‌شود من زمین و زمان را متهم كنم اما كسی در كار من دخالت نكند؟ مگر می‌شود هر كاری كرد و به كسی پاسخگو نبود. اصلاً چرا اینقدر مصاحبه می‌كنند؟ البته سیاسی حرف بدی نزده است و گفته كه تغییرات می‌تواند همیشه اتفاق بیفتد.

من عصبانی نمی‌شدم!

*
اگر من سرمربی پرسپولیس بودم و هفته دوم رئیس هیأت‌مدیره این حرف را می‌زد عصبانی نمی‌شدم. چرا عصبانیت. من از دربان باشگاه به همه احترام می‌گذارم تا بالاترین مقام. این واقعیت است. تا دیروز می‌گفتید چرا یك اصفهانی باید مدیرعامل تیم تهرانی شود؟ شما ببینید كسی كه می‌گوید من معاون وزیر بودم چرا این حرف‌ها را می‌زند. فقط به خاطر منافع است. بعد می‌آیند عضو كمیته فنی می‌شوند كه به گفته پروین یعنی كشك. حالا هم بحث پیك موتوری مطرح شده است.

به جای اتوبوس از قطار استفاده كردیم!

پیام از نظر فوتبالی خیلی خوب است و اگر در جام‌جهانی‌ بود به تیم‌ملی كمك زیادی می‌كرد. هرچند اگر می‌رفت به بازی گرفته نمی‌شد. چون نوع دیدگاه کی روش فرق می‌كند. از اول هم مشخص بود كه ما نمی‌رویم اتوبوس بگذاریم درون دروازه می‌رویم قطار بگذاریم آنجا. شما این همه دفاع داشتید و بیت‌آشور را هم به نیمكت آوردید. این بدون معادله نبوده است. از آن طرف خلعتبری خط می‌خورد. امید ابراهیمی دعوت نمی‌شود و مهدی شریفی دعوت نمی‌شود. مهرداد جماعتی خط می‌خورد. كاوه رضایی و...

باید با پیام حرف بزنند

الان هم برای پیام اتفاقی نیفتاده. با 3 ماه محرومیت فوتبال او از بین نمی‌رود؟ خیلی جاها ما او را بی‌جهت حمایت كرده‌ایم. یك سری از چیزها نمایش است. اگر پرسپولیسی‌ها قرارداد او را كم كردند من ریشم را می‌زنم. در ماجرای كیش نمی‌دانید آنهایی كه خبر را آورده بودند چه بلایی سرشان آمد. بلافاصله جبهه‌‌گیری كردند. عمل بد، بد است و باید با آن برخورد شود. باید با او حرف زد و گفت كه این اشتباه است و كمكی به فوتبالت نمی‌كند. خدا بیامرزد من مربیان زیادی داشتم اما آقای امیرآصفی شش ماه بیشتر مربی من نبود اما بیشتر از همه روی من تأثیر گذاشت. من خودم در زمانی كه فوتبال بازی می‌كردم آدمی بودم كه به داور می‌پریدم و كتمان هم نمی‌كنم. من از زمانی كه مربی شدم به هیچ عنوان اجازه ندادم تا بازیكنانم اشتباه خودم را تكرار كنند.

فدراسیون همین الان هم كشك است

من از شما می‌خواهم اردوی آفریقای جنوبی را فیلمش را به من نشان بدهد. ایشان می‌گوید كمپ تیم‌ملی ما زمینش خوب نیست. یك خواهش هم دارم. شما یك لیست هزینه به من بدهید و بگویید 50 نفر می‌خواهیم برویم آفریقای جنوبی در آن كمپ. بگویید همه چیز هم می‌خواهیم. هزینه‌‌اش چقدرمی شود؟ اصلاً این طور نبوده است. می‌خواهم بگویم این‌ها به کی روش ربطی ندارد. اصلاً ایشان چه‌كاره است. من اسنادی به شما نشان می‌دهم كه ثابت می‌كند در زمان من چقدر خرج شده است. این نامه‌ها نشان می‌دهد من مستقیماً با سازمان تربیت‌بدنی كار می‌كردم نه فدراسیون. فدراسیون همین الان هم كشك است. من همه كارها را خودم می‌كردم و مداركش هم موجود است.

الان هم حرف نزنم

کی روش به میزان پولی كه گرفته است خوب كار نكرده است. در بازی با آرژانتین هم جو را طوری كردند كه اگر ما سه گل هم از آرژانتین بخوریم خوب است. شما می‌گفتید قبل از جام‌جهانی‌ حرف نزنیم. در حین برگزاری جام هم حرف نزنیم. الان هم حرف نزنیم؟من هم چیزی نمی‌گویم. من همه خبرنگاران را دوست دارم و توقعم این است كه از یك مربی خاص جانبداری نكنند.

با 900 هزار تومان نود و پنج هزار رأی آوردم

من یك بار كاندیدای مجلس شورای اسلامی شدم. سال 86 بود. روی تبلیغاتم نوشته بودم ما برای آنكه ایران شود خون دلها خورده‌ایم. بعد نوشته بودم مایلی‌كهن مردی كه همیشه حرف حق را می‌زند كه البته كمی غلو بود. بعد نوشته بودم اگر من را می‌شناسید به من رأی بدهید و به بقیه هم بگویید. 100 هزار تا از این چاپ كردم شد 900 هزار تومان. خودم هم پخش می‌كردم. حتی ابوالفضل جلالی گفت كریمی می‌گوید ما برای شما تیزر درست كنیم. علی دبیر زنگ زد و حبیب كاشانی هم همین طور. او می‌گفت بیا در لیست گروه‌ها رأی می‌آوری. خیلی‌ها می‌گفتند نمی‌خواستیم رأی بدهیم اما به خاطر شما می‌رویم پای صندوق. من نفر شصت و هفتم شدم با 95 هزار و هشتصد و هفتاد و هشت. یعنی بالاتر از فتح‌ا...زاده، سعید ابوطالب، راه‌چمنی، میرمحمدصادقی، میرمحمدی، اصغرزاده، پرویز كاظمی وزیر رفاه، سلطانی‌فر. این‌ها به جای خودش. دیگر هم از این كارها نمی‌كنم.

وینگادا ما را برد جام‌جهانی‌ نه کی روش

من می‌گویم دیدید كه چطور رفتیم جام جهانی. بعد هم کی روش ما را نبرد جام جهانی. وینگادا ما را برد جام جهانی. آن هم كدام وینگادا؟ او سه تا گل در 96 از من خورد. من می‌گویم چطور است كه این‌ها از بدو تولد عاشق ایران بوده‌اند. آن هم وضعیت ما در جام‌جهانی‌ بود. جباری بهترین حرف را زد. او گفت جای من در جام‌جهانی‌ خالی نبود چون اصلاً در آنجا فوتبال بازی نكردیم. بعضی‌ها می‌گویند رفته بودیم حفظ آبرو كنیم، من می‌گویم كدام حفظ آبرو؟ دلتان را خوش نكنید به این جمله كه مردم از تیم‌ملی راضی بودند. برخی رسانه‌ها به ذهنیت مردم جهت دادند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها