کد خبر: ۲۴۲۸۶۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری و انهدام باند کلاهبرداران حرفه‌ای در استان خبر داد و گفت: طعمه این کلاهبرداران زندانیانی بوده‌اند که با وعده آزادی، مبلغ 16 میلیارد و 600 میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار کاظم مجتبایی گفت: با طرح شکایت زنی مبنی بر کلاهبرداری 6 میلیارد و 800 میلیون ریالی از وی، شناسایی متهم در دستور کار ماموران ویژه پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، فرزند شاکی به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر، در زندان به سر می‌برد و می‌دانست که محاکمه سختی در انتظار وی است، بدین ترتیب از طریق افرادی با یکی از این کلاهبرداران حرفه‌ای آشنا شد و با قول خلاصی فرزندش از محاکمه، مبلغ 6 میلیارد و 800 میلیون ریال به آن‌ها پرداخت کرد.

فرمانده انتظامی قم گفت: در ادامه شاکی پس از عدم حصول نتیجه و محکومیت فرزندش به حبس طولانی مدت و با علم به اینکه مورد کلاهبرداری واقع شده است اقدام به طرح شکایت در پلیس آگاهی استان می‌کند.

وی سپس با تقدیر از همکاری مطلوب دستگاه قضایی استان، اظهار کرد: ماموران آگاهی پس از اخذ دستور قضایی، به صورت نامحسوس در یک قرار صوری، متهم را که ظاهری فریبنده و شیک پوش داشت به همراه همدستش که در پوشش راننده خودروی آزرا بود دستگیر کردند.

سردار مجتبایی گفت: با دستگیری هر دو متهم و بررسی سوابقشان مشخص شد متهم ردیف اول به نام «م. الف» دارای چهار فقره سابقه کیفری و راننده به نام «الف. ح» دارای یک فقره سابقه کیفری هستند و متهم ردیف اول با همدستی تعدادی از وکلا به این کلاهبرداری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی قم تصریح کرد: تاکنون چهار شاکی دیگر که به همین شیوه مبلغ 9 میلیارد و 800 میلیون ریال از آن‌ها در چند استان دیگر کلاهبرداری شده است شناسایی شده‌اند.

به گفته وی تحقیقات برای شناسایی سایر شکات و همدستان احتمالی دیگر مته‌مان همچنان ادامه دارد که به محض حصول نتیجه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها