کد خبر: ۲۴۳۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۰
امروز چهارم آبان‌ماه، روزنامه‌هاي بخشي از مطالب صفحات خود را به اخبار دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش «ايسنا» روزنامه ايران از معرفي بهترين كتاب‌ سال خاطره‌نويسي در پانزدهمين جشنواره كتاب سال دفاع مقدس خبري به چاپ رسانده است.

روزنامه تهران امروز بخشي از سخنان سردار قاسم سليماني از فرماندهان دوران دفاع مقدس را در يادواره شهداي وحدت منتشر كرده است.

روزنامه اطلاعات در صفحه جبهه پايداري خود، نوشته‌هايي با عنوان «شهيد فهميده‌، نماد مقاومت ملت ايران» و «عملكرد سازمان ملل در جنگ تحميلي» به چاپ رسانده است.

روزنامه كيهان يادكردي از شهيد فتح الله صالحي منتشر كرده است.

روزنامه همشهري گفته‌هاي سرلشكر صفوي را در مراسم گراميداشت شهداي وحدت به چاپ رسانده است.

اين روزنامه همچنين گفت‌وگويي از يدالله صمدي كارگردان سريال شوق پرواز با عنوان «دشواري‌هاي ساخت يك زنديگنامه » با موضوع زندگي شهيد بابايي به چاپ رسانده است.

روزنامه ملت ما با انتشار گزارشي از مراسم بزرگداشت شهداي وحدت از قول سرلشكر سليماني نوشته است: مديريت جنگ كم ابهام‌ترين موضوع در دفاع مقدس بود.

اعطاي نشان ملي ايثار به هفت نفر از همسران شهدا و اعطاي نشان فرهنگي‌، تبليغي به مسئولان تبليغات دفاع مقدس از ديگر خبرهايي است كه در اين روزنامه منتشر شده است.

روزنامه رسالت از معروف‌ترين خاطره‌ها در پانزدهمين جشنواره كتاب دفاع مقدس خبر داده است. اعطاي نشانه ملي ايثار به هفت نفر از همسران شهدا ديگر خبري است كه در اين روزنامه به چاپ رسيده است.

انتشار گفت‌وگو با محمد سعيد كاظمي فرزند شهيد سردار احمد كاظمي و بازكاوي امير سرتيپ خلبان حسين چيت فروش از عمليات كمان 99 در دوران دفاع مقدس ديگر مطالبي است كه در اين روزنامه نوشته است.

روزنامه جوان از برگزاري يادواره شهداي روستاي طارس از توابع شهرستان فيروز كوه خبر داده است.

همچنين در ضميمه هفتگي اين روزنامه با عنوان «پايداري» مطالبي با عناوين خداحافظ سردار،حتي به بمب نزديك نشدند،جانباز ماشين عروس نيست،الهي چون بيد بر خود مي‌لرزم،شهادت در هفته آخر خدمت،45 ماه نبرد روي ويلچر،ديدارهايي كه تشريفاتي نيست،ما زنده به آنيم كه آرام نگيريم و ... به چاپ رسيده است.

در بخشي از «سخن نخست» اين ضميمه دفاع مقدسي به قلم علي‌شيرين مي‌خوانيم: نه تنها اين نسل و نسل فردا، بلكه نسل‌هاي از پي آينده هم به طور مكرر در مكرر بايد از حماسه‌هايي كه در طول هشت سال دفاع مقدس آفريده شده سخن بگويند، بنويسند و فيلم و آثار هنري خلق كنند تا عظمت و شگفتي اين جنگ و نسل انقلاب براي نسل‌هاي بعدي ماندگار و جايگاه واقعي آن در تاريخ حفظ شود.

اعطاي نشان فرهنگي تبليغي به مسئولان تبليغات دفاع مقدس ديگر خبري است كه در اين روزنامه منتشر شده است.

روزنامه جمهوري اسلامي گزارشي از نقد كتاب «بابانظر» (خاطرات شفاهي شهيد محمد حسن نظرنژاد) در شهرستان پاكدشت به چاپ رسانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها