أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۴۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۰
ارتش آمریکا به کارمندان ایرانی" من و تو " پیشنهاد رصدگری، تحلیل و جاسوسی می دهد.


به گزارش598 به نقل از  باشگاه خبرنگاران ، يكي از مجريان شبکه " من و تو" که مدتی است از این شبکه جدا شده ، اخیرا در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی (فرندفيد) از پیشنهادات به ظاهر دوستانه ارتش آمريكا که در قالب کار ترجمه مطرح می شود پرده برداشت .

" آلن ایر" سخنگوی فارسی زبانان وزارت امور خارجه امریکا ، که خود نیز فارسی صحبت میکند و انگشتر عقیق به دست دارد ! بارها با وعده اینکه آمریکا برای جوانان ایرانی دموکراسی، آزادی و رفاه میخواهد ، جوانان ایرانی را به ثبت نام در دانشگاههای امریکا تشویق کرده است. چندی پیش این دیپلمات امریکایی، در سالروز تولد آزاده حسینی با تبریک به وی ، ارتباط صمیمانه ای را ایجاد کرده و به او پیشنهاد کار به عنوان مترجم و با وعده اقامت و مزایای خوب در امریکا داده است.

اين گوينده سابق شبكه من و تو، با افشاي اين موضوع، خبر داده كه ارتش آمريكا به سراغ برخي ديگران از همكارانش در اين شبكه نيز رفته است.

گفتني است شبكه هاي "بي بي سي فارسي"، "صداي آمريكا" و "من و تو" با جذب برخي خبرنگاران اصلاح طلب از داخل كشور و كوچاندن آنها به انگليس و آمريكا، اين افراد را براي جذب در سرويس هاي جاسوسي، ارتش آمريكا و فرقه هاي ضاله مانند بهائيت آماده مي كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها