أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۴۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
رییس سازمان حج و زیارت از آغاز صدور روادیدهای زائران ایرانی حج تمتع از امروز دوشنبه در کنسولگری های عربستان در تهران و مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید اوحدی گفت: مقدمات لازم برای آغاز موسم حج انجام شده است و از امروز در تهران و مشهد صدور ویزاها آغاز می شود. وی ادامه داد: برگزاری همایش های استانی نیز در سراسر کشور آغاز شده و در این همایش ها روحانیون و دست اندرکاران حج با ساختن نمادهایی از منا و عرفات فضا را برای زائران تشریح می کنند تا استرس زائران در آن فضا کاسته شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی که با هلال احمر انجام شده است زائرانی که واکسن مننژیت و واکسن آنفولانزا را تا کنون تزریق نکرده اند می توانند در همایش های استانی واکسن را تزریق کنند. رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: در حج امسال نیز بر اساس روال سال های گذشته بعد از فراخوان از بین ۵۳ شرکت متقاضی، ۱۷ شرکت واجد شرایط شناخته شدند و مجوز جذب ایرانیان خارج از کشور به آنها داده شد تا فعالیت خود را آغاز کنند.

اوحدی ادامه داد: ایرانیان مقیم خارج از کشور که مشتاق سفر به خانه خدا هستند باید به سایت این شرکت ها مراجعه و ثبت نام کنند و امسال شرایطی فراهم شده است که از امکانات حمل و نقل و مرکز پزشکی زائران ایرانی در منا و عرفات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در مجموع پیش بینی ما این است که دو هزار و ۵۰۰ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور در موسم حج امسال حضور خواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها