کد خبر: ۲۴۷۴۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ضمن تاکید بر ادامه این پروژه ملی، اظهار داشت: پروژه مونوریل یک پروژه ملی است و دارای ردیف‌ در بودجه کشور است پس طبق قانون این پروژه باید ادامه پیدا کند تا به بهره برداری برسد.

وی رمز موفقیت استان را همدلی بین مسئولان دانست و تصریح کرد: بحث‌هایی را در مورد توقف این پروژه شنیدم که فکر کنم یکی از وزرا مطرح کرده بودند، به نظر من این مباحث بیشتر سیاسی است و توصیه ما به این دوستان این است این گونه مباحث بی مورد را مطرح نکنند زیرا  هم اکنون در قم با همدلی همه مسئولین اعم از استاندار، شهردار، شورای شهر و مسئولین قضایی، توسعه قم شتاب چشم گیری گرفته است.

ذاکریان ادامه داد: علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی که در شهر هست، کارهای عمرانی و‌ آبادانی شهر به ‌خوبی پیش رفته است و این حاصل همدلی بین مسئولان استان می باشد.

وی با بیان اینکه پروژه های خوبی اخیرا در استان به بهره برداری رسیده است، افزود: توصیه ما به مسئولان کشوری این است که دعواهای سیاسی خود را در قم حل ‌و فصل نکنند و به پروژه‌ها و امور شهر قم تسری ندهند، چراکه این بحث‌ها جزدلزدگی برای مردم هیچ اثری ندارد و به کسی هم که این اظهارنظر را کرده بود، توصیه می‌کنیم که مشکلات سیاسی خودش را جای دیگر حل ‌و فصل کند.

سخنگوی شورای شهر از افتتاح فاز اول پروژه منوریل قم تا دهه مبارکه فجر خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه استاندار رئیس شورای سازمان قطار شهری است و در جریان برنامه ها می باشد، به مردم قول داده است که فاز اول این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد، ضمنا اگر در این مورد تصمیمی برای بحث فروش اوراق مشارکت، فاینانس یا مباحث دیگرسرمایه‌گذاری برای تأمین منابع مالی داشته باشند، قطعاً به اطلاع مردم می‌رسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها