کد خبر: ۲۴۸۳۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
شهاب گردان بعد از مصدوميتي که داشت مقابل ملوان بازي کرد و اميدوار بود در اين بازي سپاهان برنده باشد.
به گزارش پایگاه 598، گردان بعد از تساوی های ادامه دار سپاهان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام دادیم:

کاری به شایعات ندارم

رحمان قبل از بازی مصدوم شد اما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و فکر می کنم می تواند در بازی های بعدی همراه ما باشد. من کاری به شایعات ندارم و فقط می خواهم برای تیمم خوب کار کنم و دروازه را بسته نگه دارم.

ملوان از فرصت 30درصدی استفاده کرد

باید 3 امتیاز را می گرفتیم، اما نشد. در این چند سالی که فوتبال بازی می کنم ندیده بودم یک تیم اینقدر موقعیت داشته باشد واقعا بازی دست ما بود و ملوانی ها روی یک موقعیت 30درصدی به گل رسیدند. البته رافخایی مهاجم فرصت طلبی است و ضربه سر خوبی زد. ما جلوی ملوان خوب شروع کردیم و در همان دقیقه 5 بازی گل زدیم. خلعتبری هم موقعیت داشت که گل نشد. ما در این چند بازی واقعا بدشانسی داریم و تیم های حریف جلوی سپاهان بهترین عملکرد خط دفاعی تیمشان را داشتند.

باید فاصله مان را با صدر کم کنیم

در جدول 6 امتیاز از صدر عقب افتادیم باید این فاصله را کم کنیم، فقط با یک برد می توانیم از این بحران خارج شویم. هفته آینده با پدیده مشهد بازی داریم که در این فصل خیلی خوب کار کرده اما ما باید ببریم چه در مشهد، چه در اصفهان و چه در شهر دیگری.

دفاع ما عالی بود

دفاع سپاهان جلوی ملوان خیلی خوب کار کرد و واقعا اگر من هم در دروازه سپاهان نبودم هیچ اتفاقی نمیفتاد. واقعا مدافعان ما خوب بودند و ملوان اصلا فرصتی نداشت، اگر سرمربی من را بیرون می کشید و یک فوروارد اضافه می کرد باز هم ملوانی ها نمی توانستند کاری کنند. واقعا گل آنها شانسی بود.

اجازه نمی دهم عنایتی گل بزند

عنایتی مهاجم پدیده به من قبلا گل زده اما به خاطر اینکه تیم از بحران خارج شود اگر بازی کنم اجازه نمی دهم او به من گل بزند. عنایتی مهاجم خیلی خوبی است و باید مواظب او باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها