کد خبر: ۲۵۲۹۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از ۸۵۰ عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود، گفت: رونمایی از شناسنامه شهدای قم از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم است.

به گزارش قم نا ، سرهنگ احمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تداعی کننده رشادت های ملت به رهبری امام خمینی (ره) است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه دفاع مقدس جزئی از هویت ما است، افزود: از ماموریت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جلوگیری از تحریف تاریخ پرشکوه دفاع مقدس است.

shahid

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه دو مولفه فراموشی و تحریف از مهمترین مخاطراتی است که تاریخ پرشکوه دفاع مقدس را تهدید می کند، تصریح کرد: تجربه این سال ها به ما نشان داده هرچه در فرایند ماموریت های کلان نظام توجه بیشتری صورت گرفته موفقیت ها بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز به رسم هر‌ساله ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست استاندار در قم تشکیل شد، عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس که طلیعه آغازین این تاریخ باشکوه است ادارات و سازمان های استان قم ستادهای علاوه بر ستاد استانی هفته دفاع مقدس تشکیل داده‌اند.

حسینی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از ۸۵۰ عنوان برنامه در استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این ایان هر روز شعار و برنامه محوری خاصی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا را شعار امسال هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در نخستین روز هفته با شعار رزمندگان، نیروهای مسلح، سعادت و اقتدار برنامه باشکوه رژه نیروهای مسلح را در دستور کار داریم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم رونمایی از شناسنامه شهدای قم را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد و اظهار کرد: در این برنامه شناسنامه ۵ شهید شاخص سپاه و بسیج، آموزش و پرورش، جهاد سازندگی، نیروی انتظامی و ارتش با همکاری ثبت احوال رونمایی می شود.

وی رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب و یک البوم عکس شهدا را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: در این ایام همچنین جشنواره فیلم مقاومت با حضور بیش از ۶۰ فیلم سینمایی بلند، فلم کوتاه و مستند در استان قم برگزار می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها