کد خبر: ۲۵۴۱۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
حداقل اگر شهامت عذرخواهی وجود ندارد حداقل سکوت کنید و حرفی نزنید که به شعور مخاطب توهین شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، جناب هادی آیت اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال که در واقع سرپرست و مسئول تیم امید کشورمان در بازی های آسیایی به شمار می رود به تازگی اظهار فضل نموده که رسانه ها در قبال اتفاق زشت بازی با ویتنام بزرگنمایی کرده اند.

 

این جناب اعلام کرده تخلف تدارکات تیم امید در آزار و اذیت جنسی یک دختر کره ای و آبروریزی به بار آمده، آن قدرها هم بزرگ نبوده و طرف فقط از دهکده بازی ها اخراج شده و در حال حاضر در هتل اقامت دارد!

 

در این میان باید از این برادر بزرگوار پرسید: از نظر حضرتعالی و به عنوان یک مسئول ظاهرا ارزشی اگر به این مساله از زاویه رسانه های خارجی که دو میلیون لینک مربوط به فیلم این عمل شنیع در اینترنت منتشر شده، نگاه کنید، باز هم می گویید رسانه های ایرانی بزرگنمایی کرده اند؟

 

آیا رسانه های ایرانی اسمی از این فرد که آبروی ورزش ایران را برده آورده اند؟ کجای دنیا چنین فردی را به حروف اختصاری الف - ع می خوانند و از ذکر نامش خودداری می کنند؟ اتفاقا معتقدیم رسانه های ایرانی دراین فقره خیلی هم کوچک نمایی کردند!

 

مگر فرانسوی ها به دلیلی تقریبا مشابه کریم بنزما و فرانک ریبری را به دادگاه نکشاندند؟ آقای آیت اللهی چرا به جای سرپوش گذاشتن بر این تخلف زشت یا به عبارت بهتر، بی مسئولیتی خودتان از مردم عذرخواهی نمی کنید؟ یا اینکه حداقل اگر شهامت عذرخواهی وجود ندارد حداقل سکوت کنید و حرفی نزنید که به شعور مخاطب توهین شود.

 

فارغ از این مساله هنوز فراموش نکردیم که چگونه همین جناب آیت اللهی زمینه را برای جذب ادواردو نلو وینگادا فراهم کرد تا تیم امید ایران به ویتنام ببازد و یکی از تلخ ترین باخت های تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد.

 

آیا شما فراموش کرده اید که دوستان چگونه راپورت قلیان کشی در اردوی تیم امید در کیش را دادند تا زیرآب منصوریان را زده و مربی خارجی مدنظرشان را قالب کنند و... در این زمینه ناگفته های زیادی وجود دارد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها