کد خبر: ۲۵۴۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۰
آنچه که مسلم است اسرائیل در نبرد با حزب الله لبنان و حماس که در حد یک لشگر ایران نیز نیرو و تجهیزات نداشتند، متحمل شکست شد و جسارت را از تل آویوگرفته که نمی تواند با خطرات احتمالی حمله به ایران کنار بیاید و ترسی که درون مایه صهیونیست هاست، این جرات را از آنها خواهد گرفت چرا که حمله به ایران آغاز شمارش معکوس برای پایان یک غده سرطانی است...
بولتن نیوز: هر زمانی که غرب و رژیم صهیونیستی از سوی ایران مستاصل می شوند، موضوع حمله به ایران را در صدر رسانه های غربی - صهیونیستی خود قرار می دهند. سالهاست این زمزمه شنیده می شود که آمریکا همه گزینه ها برای مقابله با ایران را روی میز دارد که یکی از این گزینه‌ها جنگ است.

اما در این چند ساله و حتی درزمان جورج بوش جنایتکار رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا نه تنها به ایران حمله ای صورت نپذیرفت، بلکه تفاهم نامه خروج نیروهای آمریکایی از عراق نیز بین طرف آمریکایی-عراقی به امضا رسید. خروجی که عملا نشان می داد، آمریکا نمی تواند از عراق برای حمله به ایران استفاده کند.

 براساس این گزارش، در سال های اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی با کنار گذاشتن طرح حمله به ایران، از حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران سخن می گویند. هر چند که این ادعاها بارها از سوی مقامات نظامی آمریکا و اسرائیل رد شده و هزینه های این اقدام را بسیار سنگین برای اسرائیل خوانده‌اند، لیکن اخیرا این اقدام نظامی از سوی رژیم صهیونیستی مطرح شده است.

اقدام نظامی که به نظر می رسد تنها اسرائیل در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت چرا که روز گذشته دبیر کل ناتو با بیان اینکه به دنبال تقابل نظامی با ایران نیستیم، به صراحت اعلام کرد که ناتو هرگز هیچ قصدی برای حمله نظامی به ایران ندارد و ما درباره مساله هسته‌ای ایران از راه حل سیاسی و دیپلماتیک حمایت می کنیم.



این در حالی است که در سرزمین‌های اشغالی نیز اختلافات برای حمله به تاسیسات ایران بالا گرفته است. برخی وزرای کابینه از جمله وزرای اطلاعات و کشور و همچنین فرمانده ارتش به همراه پاردو، رئیس سازمان جاسوسی این رژیم بشدت با ایده نتانیاهو مخالفت می کنند.

هر چند که این ادعاهای رژیم صهیونیستی حتی با آزمایش موشک بالستیک با توانایی حمل کلاهک هسته ای، نوعی عروسک گردانی از سوی ایران قلمداد شده، لیکن بررسی حمله به ایران و عواقب منطقه‌ای و جهانی آن خالی از لطف نیست.

1-     رژیم صهیونیستی معتقد است باید با هواپیماهای جنگنده، تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را منهدم کند. هر چند که این مهم با توجه به فضای سخت پروازی در زمستان امکان‌پذیر نخواهد بود، اما به فرض اینکه این هواپیماها از اسرائیل به پرواز درآیند، به محض رویت این هواپیماها موج موشک های دوربرد ایران است که قلب هسته‌ای رژیم صهیونیستی و تمامی اسرائیل را هدف قرار می دهد. از سوی دیگر هیچ تضمینی نیست که این جنگنده‌ها به سلامت به اهداف از پیش تعیین شده دست یابند.

2-     در این حمله اگر جنگنده های ایالات متحده آمریکا از افغانستان و خلیج فارس و یا کشورهای همسایه به کمک اسرائیل بشتابند، طبق اظهارات فرماندهان نظامی ایران، تمام آن پایگاه ها با توجه به وسعت جمهوری اسلامی ایران هدف قرار خواهند گرفت. آزمایش موشک های ساحل به دریا از مکان های دور به اهداف متحرک در دریا مبین این ادعاست.

3-     آغاز حمله رژیم صهیونیستی به ایران، حماس در غزه، حزب الله در لبنان و سوریه را وارد جنگ خواهد کرد و رژیم صهیونیستی که در جنگ 22 روزه بیش از 1 میلیون آواره جنگی داشت، در این مدت سیل جمعیت است که به سوی فرودگاه ها برای خروج از کشور مهیا می شوند. چرا که جامعه اسرائیل یک جامعه مهاجر است که با توجه به سرمایه آنها به راحتی امکان بازگشت به اروپا برایشان  فراهم است.

4-     رژیم صهیونیستی حتی اگر بمب هسته‌ای نیز در اختیار داشته باشد و بتواند آنها را فعال کند، با توجه به وسعت جغرافیایی ایران و اینکه ایران می تواند با توجه به برد موشکی خود، اسرائیل را از فاصله مناطقی مانند دامغان تا تل آویو مورد اصابت موشک قرار دهد، دیگر کشوری با نام رژیم صهیونیستی در عرصه جهانی وجود نخواهد داشت.


5-     آنچه که در این جنگ حائز اهمیت است، تداوم انتقال جریان انرژی به اروپا و غرب است.اگر اروپا در اشتباهی استراتژیک وارد این نبرد شود، با بستن تنگه هرمز، نه تنها اروپا بلکه کل جهان فلج خواهد شد. از اینرو حمایت اروپا و آمریکا از رژیم صهیونیستی بسیار پرهزینه تلقی می شود.

6-     همراهی ایالات متحده با رژیم صهیونیستی در حمله به ایران، زنگ خطری برای روسیه و چین تلقی خواهد شد. اینکه آیا روسیه و چین در این نبرد موضع سکوت را انتخاب می کنند، بسیار دور از ذهن است. در صورت ورود مسکو و پکن به جنگ، احتمال شلیک کوچکترین سلاح هسته‌ای به سوی تهران به صفر خواهد رسید.

7-     با توجه به موج بیداری اسلامی باید کشورهای مسلمان منطقه را نیز به این معادله اضافه کرد تا بتوان عمق هراس رژیم صهیونیستی را در این پیکار درک کرد.

8-     به طور حتم حمله به ایران منطقه را به آتش خواهد کشید و اطلاع غرب از این موضوع و اهرم های فشار ایران در نبرد، امکان دخالت در نبرد ایران- اسرائیل را از نیروهای خارجی خواهد گرفت و نتیجه این جنگ است که خاورمیانه جدید اسلامی را نوید می دهد.




صادق امامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
بحق گفتی.انشالله قطعا همینطور است.ان وعدالله حق.انالله لا یخلف المیعاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها